کد خبر : 1572074 | 07 آذر 1397 ساعت 18:58 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی 45 دقیقه‌ای از ذوب‌آهن جذاب علی منصور

تیم ذوب‌آهن اصفهان در 45 دقیقه دوم دیدارش با فولاد خوزستان بسیار خوب عمل کرد ولی موقعیت‌های زیادی را از دست داد.

رونمایی 45 دقیقه‌ای از ذوب‌آهن جذاب علی منصور

به گزارش "ورزش سه" ساعاتی پیش ذوبی‌های اصفهان در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف فولاد رفتند و در انتها با نتیجه تساوی 1-1 برابر شاگردان فریسات متوقف شدند. شیمبا در نیمه اول از روی یک ضربه ایستگاهی و محسن مسلمان در نیمه دوم از روی نقطه پنالتی گلزنان دو تیم در این مسابقه بودند.


ذوبی‌ها که در نیمه اول شرایط ایده‌آلی را تجربه نکردند و موقعیت‌های نسبتا خطرناکی به فولاد دادند در نیمه دوم سوار بر بازی شدند و با ارائه یک نمایش هجومی توانستند گل تساوی را به ثمر رسانده و علاوه بر آن فرصت‌های زیادی خلق کنند. البته در این میان نباید از تعویض‌های خوب منصوریان نیز به راحتی گذشت. او با آوردن ماریو فرناندز و محمدرضا حسینی به طور کامل میانه میدان را در اختیار گرفت و به این واسطه موقعیت‌های متعددی بر روی دروازه مرادیان ایجاد کردند که یک گل به دست آمد و با بدشانسی باقی آن‌ها از دست رفت.


البته در این میان نباید از اشتباهات خط دفاعی ذوب‌آهن هم به راحتی گذشت. مدافعان میانی و کناری سبزپوشان اصفهانی با اشتباهات فردی که داشتند فرصت‌های خطرناکی به خصوص در ضد حمله به فولادی‌ها دادند که با مقاومت دیگر بازیکنان و بدشانسی مهاجمانی همچون بیت سعید از بین رفت و در نهایت اولین امتیاز علیرضا منصوریان در لیگ هجدهم به دست آمد.


بی شک ذوب‌آهن اصفهان با ارائه این نمایش و پوشش نقاط ضعف خود در آینده می‌تواند نتایج بهتری کسب کرده و از انتهای جدول مسابقات فاصله بگیرد.

دیدگاه‌ها