کد خبر : 1573341 | 12 آذر 1397 ساعت 18:08 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

نویدکیا و سرلک تمرین انفرادی کردند؛

بازگشت مهره فوتبال مالکانه سپاهان

رسول نویدکیا و میلاد سرلک دو مصدوم تیم فوتبال سپاهان، تمرینات انفرادی را آغاز کردند ولی به دیدار برابر پرسپولیس نمی رسند.

بازگشت مهره فوتبال مالکانه سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، رسول نویدکیا پس از رهایی از آسیب دیدگی ناشی از رباط صلیبی، روزهای اخیر را با شکستگی انگشت کوچک پا سپری کرد تا پس از پشت سر گذاشتن این مصدومیت بار دیگر از تمرینات طلایی پوشان دور باشد.

از طرفی میلاد سرلک هم که پس از عمل فتق هفته ها است که از میادین دور است، به نظر می رسد، این‌بار شرایط بازگشت به میادین را پیدا کرده و می تواند در هفته های آینده در دسترس امیرقلعه نویی قرار داشته باشد.

در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر پدیده وقتی خبرنگاری از امیرقلعه نویی در مورد لیست خرید نیم فصل دوم سپاهان پرسید، سرمربی طلایی پوشان به بازگشت نویدکیا اشاره کرد و اعلام کرد، بازگشت نویدکیا می تواند بسیاری از مشکلات این تیم در میانه میدان را حل کند و با توجه به توانایی هایی که دارد، به وزن فوتبال مالکانه تیمش اضافه کند.


میلاد سرلک هم پیش از مصدومیت یکی از بازیکنان مورد نظر قلعه نویی بود که همواره مورد توجه او قرار داشت و در صورت آمادگی می تواند بار دیگر به تفکرات سرمربی سپاهان برای حضور در پست هافبک تدافعی بازگردد.

 

دیدگاه‌ها