کد خبر : 1573605 | 13 آذر 1397 ساعت 17:43 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

مهندسین پرسپولیس و ذوب مشغول کارند؛

مسلمان - رسن؛ نبرد ادامه دار در وسط زمین (عکس)

یکی از تقابل های جذاب دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب آهن بین محسن مسلمان و بشار رسن بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، محسن مسلمان برای اولین بار پس از جدایی از پرسپولیس به ورزشگاه آزادی بازگشته است. او که روزگاری با شماره 77 مرد اول زمین آزادی بود، این بار با شماره 10 و بازوبند کاپیتانی به این استادیوم بازگشته و البته دیگر حمایت خیل عظیم هواداران پرسپولیس را پشت سر خود احساس نمی کند و تمام تلاشش برای شکست این تیم است.

 

خروج محسن مسلمان از ترکیب پرسپولیس زمانی رقم خورد که برانکو ایوانکوویچ سیستم چینش سرخ ها را به 4 هافبک خطی تغییر داد و در چنین شرایطی قلم قرمز روی نام پاسور خوش فکر و خلاق تیمش کشید.

 

اما حالا پرسپولیسی ها بازهم به سیستم 442 لوزی بازگشته اند و این بار بشار رسن را در نوک لوزی می بینند. تقابل مسلمان با بشار یکی از مهم ترین دوئل هایی است که در بازی پرسپولیس و ذوب آهن رخ داده و این دو در یک ساعت گذشته تمام تلاششان را برای تغذیه مهاجمان انجام داده اند.

 

مسلمان که برترین گلزن ذوبی ها نیز به حساب می آید، در زمین کمی تنها به نظر می رسد و ذوب آهن هافبک یا مهاجمی در حد و اندازه های او ندارد که کاپیتان ذوب آهن بتواند با کمک آن ها قفل دروازه پرسپولیس را بشکند. همچنین کمال کامیابی نیا و مدافعان سرخپوش به خوبی این بازیکن را مهار کرده و اجازه خودنمایی به مهندس سابق پرسپولیس را نمی دهند.

 

در آن طرف بشار رسن در نیمه اول روی یک پاس در عمق دیدنی علی علیپور را در موقعیت تک به تک قرار داد اما علیپور نتوانست گلزنی کند. رسن با استفاده از سرعت بالا و تکنیک مناسبش، به خوبی از مدافعان ذوب آهن گذر می کند و همچنین باتوجه به حضور نوراللهی و عالیشاه از فضای خوبی در زمین حریف بهره می برد چرا که بازیکنان ذوب آهن مجبورند دیگر عناصر هجومی پرسپولیس را هم کنترل کنند.

 

احتمالا این دوئل تا پایان بازی ادامه خواهد داشت و باید دید در پایان کدام یک پیروز خواهند شد.

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها