کد خبر : 1574683 | 18 آذر 1397 ساعت 09:18 | 57.9K بازدید | 0 دیدگاه

برای ال کلاسیکو همه هستند

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان

برانکو با بازگشت دو بازیکن مصدوم تیمش اکنون قادر است با شرایط بهتری سرخ‌ها را به مصاف مدعی قهرمانی این فصل بفرستد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان

به گزارش “ورزش سه”، سپاهان بار دیگر به جمع مدعیان لیگ برتر بازگشته و اکنون در اصفهان به دنبال یکی از سه امتیاز‌های ارزشمند مقابل مدافع عنوان قهرمانی است. دو تیمی که تا به اینجای فصل برابر رقبا شکست‌ناپذیر  ظاهر شده‌اند و باید دید در تقابل با یکدیگر چه نتیجه‌ای را ثبت خواهند کرد.


برانکو بعد از شش امتیاز ارزشمندی که طی دو هفته اخیر با ضربات سر سه امتیازی شجاع خلیل‌زاده به نام پرسپولیس کرده، اینبار با بازگشت دو مصدوم این تیم، سیامک نعمتی و شایان مصلح با شرایط بهتری برابر رقیب قرار خواهد گرفت.


علیرضا بیرانوند انتخاب اول او‌ درون دروازه این تیم خواهد بود و سرمربی سرخ‌ها انتظار دارد در این دیدار مثل چند هفته گذشته نمایش موفقی برابر مهاجمان حریف از خود به جا بگذارد. اخرین تقابل دو تیم با کلین شیت بیرانوند همراه بوده و البته اینبار با تقویت خط هجومی و حضور آقای گل این فصل در ترکیب رقیب شرایط برای شماره یک ملی‌پوش سخت‌تر به نظر می‌رسد.


سیدجلال حسینی به عنوان رهبر خط دفاعی این تیم در روزی که برابر اولین مربی دوران ملی‌پوش شدنش قرار خواهد گرفت، امیدوار است تیمش روز موفقی را مقابل حریف به جا بگذارد. در کنار او شجاع خلیل زاده حاضر خواهد شد که علیرغم مصدومیت طی دو هفته اخیر نمایش موفقی داشته و با گل‌های سه‌ امتیازی پرسپولیس را در جمع مدعیان حاضر کرده است. با بازگشت سیامک نعمتی انتظار می‌رود این بازیکن در سمت راست دفاعی به کار گرفته شود تا ضمن حفظ قدرت تهاجمی این تیم آنها در فاز دفاعی نیز از تجربه بیشتری نسبت به رقیب برخوردار باشند.


محسن ربیع خواه علیرغم بازگشت شایان مصلح به نظر می‌رسد انتخاب برانکو در پست مدافع چپ خواهد بود؛ بازی ساده و مسوولیت پذیری و قدرت تدافعی بیشتر باعث خواهد شد تا در این بازی شانس این بازیکن برای حضور در ترکیب بیشتر از شایان مصلح باشد.


ترکیب خط میانی پرسپولیس احتمالا با کمتر تغییر نسبت به بازی قبلی همراه خواهد بود؛ کامیابی‌نیا  به عنوان یکی از نفرات تاثیرگذار و مورد اعتماد برانکو فرماندهی این خط را عهده‌دار خواهد بود و کار سختی مقابل خط میانی زردپوشان با رهبری مهدی کیانی پیش رو خواهد داشت. در کنار این بازیکن احمد نوراللهی قرار دارد که این بازیکن ملی‌پوش نیز به بالاترین کیفیت خود طی چند وقت اخیر رسیده و در این بازی نیز به دنبال ارائه نمایشی قابل قبول در ترکیب این تیم است. بشار رسن و امید عالیشاه دیگر نفرات خط میانی پرسپولیس را در این  دیدار تشکیل خواهند داد. عالیشاه اکنون با حضور در صدر جدول ‌پاسورهای لیگ برتر به دنبال تداوم این روند در جدال با سپاهان و شاگردان امیر قلعه نویی خواهد بود و بشار رسن نیز باقدرت حفظ توپ و پاس‌های کلیدی‌اش می‌تواند دیگر مهره خطرناک برانکو برابر زردپوشان اصفهانی تلقی شود.


همه در انتظار گلزنی گادوین منشا هستند؛ مهاجمی که آخرین جشن گلش مربوط به هفته دوم لیگ برتر و در استادیوم آزادی برابر فولاد خوزستان بوده و اکنون با عبور از هزار دقیقه ناکامی شاید سپاهان حریفی باشد که بتواند کارنامه کمرنگ او طی نیم فصل اول را کمی پربار و قابل توجه کند. علیپور نیز دیگر مهاجم پرسپولیس در این بازی خواهد بود که باید در انتظار غفلت مدافعان و دروازه‌بان آماده‌ی این روزهای سپاهان باشد تا بتواند نام خود را به عنوان گلزن این بازی مطرح کند. آقای گل فصل  گذشته با ۴ گل زده امیدوار به افزایش  آن پیش از پایان نیم فصل است و باید دید قلعه نویی چه تدبیری برای مدافعان تیمش برای مهار خط هجومی پرسپولیس در نظر گرفته است.

دیدگاه‌ها