کد خبر : 1574771 | 18 آذر 1397 ساعت 13:07 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره دورتموند: الگوی من نیمار است

جیدون سانچو پدیده‌ی 18ساله‌ی انگلیسی دورتموند که این روزها خود را به عنوان یکی از آینده‌دارترین ستاره‌های اروپا مطرح کرده می‌گوید از نیمار الگو می‌گیرد.

ستاره دورتموند: الگوی من نیمار است

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو اعجوبه‌ی جوان انگلیسی که در 18 سالگی به یکی از ستونهای اصلی دورتموند در فصل جاری تبدیل شده، انتقادهای مطرح شده به نیمار ستاره‌ی بزرگ برزیلی را رد کرده و می‌گوید نیمار فوتبالیست بزرگی است که برای او حکم الگو را داشته و دارد.

 

سانچو که علاوه بر سرعت و تکنیک فوق‌العاده‌اش با قدرت ذهنی و روحی- روانی‌ای که در اوج جوانی به نمایش می‌گذارد محبوب بسیاری از فوتبالدوستان شده می‌گوید الگوی او در میان فوتبالیست‌های زنده نیمار برزیلی است. با اینکه نیمار اخیراً به خاطر شیرجه زدن‌های بی‌دلیل و شبیه‌سازی‌هایش با انتقادهای زیادی مواجه شده ولی جیدون سانچو در گفتگوی اختصاصی با روزنامه‌ی انگلیسی میرر می‌گوید با وجود همه‌ی این انتقادها نیمار ستاره‌ای است که باید از سوی فوتبالیست‌های جوان الگو قرار داده شود.

 

1361905

 

سانچو به میرر گفت:" نوجوان که بودم فوتبالیست مورد علاقه‌ام رونالدینیو بود. در بزرگی رونالدینیو که شکی نیست، فوتبالیستی بی‌نظیر که همیشه با لبخند بازی می‌کرد. ولی حالا بازیکن مورد علاقه‌ام نیمار است چون فوتبالیست متفاوتی است. خیلی‌ها به او انتقاد می‌کنند ولی نیمار خودش است و می‌خواهد خودش را نشان بدهد. من به همین خاطر است که عاشقش هستم".

 

 

جیدون سانچو در ادامه گفت:" به نظر من وقتی کسی متفاوت باشد بیشتر به چشم می‌آید و برجسته می‌شود. نیمار در زمین چمن چنان حضوری دارد که هیچکس نمی‌تواند از او چشم بردارد".

 

1361907

 

 

سانچو در عین حال می‌گوید قصد دارد خودش در آینده به الگویی برای جوانترها تبدیل شود. سانچو در این باره به میرر گفت:" من هم می‌توانم برای جوانترها الگو باشم. بله، درست است که من فقط 18 سال سن دارم ولی سن و سال فقط یک عدد است. اگر کسی به اندازه‌ی کافی خوب باشد، چرا که نه؟ در انگلستان فوتبالیست‌ها حداقل تا زمانی که  22 ساله نشده‌اند کشور را ترک نمی‌کنند ولی من با دل به دریا زدن و آمدن به آلمان نشان دادم که می‌توان خیلی کارها کرد و امیدوارم جوانترها از این کار من الگو بگیرند".

 

 

 

دیدگاه‌ها