کد خبر : 1575004 | 19 آذر 1397 ساعت 10:52 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

لئوناردو: حیف که نتوانستیم زلاتان را میلانی کنیم

لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه میلان گفت زلاتان ابراهیموویچ به گزینه‌ی بازگشت به میلان فکر می‌کرده ولی در نهایت تصمیم گرفته در سال 2019 همچنان با پیراهن لس‌آنجلس گلکسی بازی کند.

لئوناردو: حیف که نتوانستیم زلاتان را میلانی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه میلان تایید کرد که این باشگاه ایتالیایی قصد داشته زلاتان ابراهیموویچ ستاره‌ی بزرگ سوئدی را به ایتالیا منتقل کرده و میلانی کند اما لس‌آنجلس گلکسی درخواستهای زلاتان را برآورده کرده و باعث شده او تصمیم بگیرد از انتقال به ایتالیا صرفنظر کرده و از سال آینده همچنان با پیراهن گلکسی در آمریکا به میدان برود.

 

لئوناردو بعد از تساوی 0-0 میلان مقابل تورینو در رقابتهای سری آ به خبرنگارانی که از او درباره‌ی ماجرای پیوستن زلاتان به میلان می‌پرسیدند گفت:" زلاتان از اول به گلکسی قول داده بود که اگر آنها شرایط او را بپذیرند و خواسته‌هایش را برآورده کنند در آن تیم خواهد ماند و آنها هم همین کار را کردند".

 

1362211

 

لئوناردو در ادامه گفت:" اگر زلاتان به میلان می‌آمد فوق‌العاده می‌شد چون حضور او وزن تیم را به شدت بالا می‌برد. نمی‌توانیم این را تکذیب کنیم، واقعیت این است که هر دو طرف به این انتقال فکر کردند ولی در نهایت انتقال او ممکن نشد".

 

ابراهیموویچ 37 ساله تا پایان فصل 2019 با گلکسی قرارداد دارد. به همین علت بود که همین اواخر درحالیکه شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی عزیمت زلاتان از آمریکا به اوج رسیده بود جووان کرووسکی مدیر ورزشی گلکسی اعلام کرد:" قرارداد ابراهیموویچ با ما به پایان نرسیده و او هنوز طبق قرارداد بازیکن ما است. ما می‌خواهیم زلاتان در تیم ما خوشحال باشد و برای اینکه تداوم حضور او در گلکسی را تضمین کنیم در حال تلاش هستیم".

 

 

دیدگاه‌ها