کد خبر : 1575023 | 19 آذر 1397 ساعت 12:07 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

فکری: با این وضعیت نمی توانم کار کنم

شاهین شهرداری بوشهر در آخرین بازی خود در نیم فصل نخست رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در خانه دو بر یک مقابل سرخپوشان پاکدشت شکست خورد تا صدرنشینی را از دست بدهد.

فکری: با این وضعیت نمی توانم کار کنم

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در پایان این بازی بار دیگر استعفای خود را مطرح کرد و در این باره گفت: من دو هفته پیش به طور شفاهی استعفاء داده بودم و حالا استعفای خود را به صورت مکتوب ارایه می دهم تا دیگر بهانه ای باقی نماند. ما برای اینکه کارهای بزرگ انجام دهیم نیاز داریم که آدم های بزرگ اطراف ما باشد. چنین آدم هایی در کنار تیم ما نیستند. البته در ظاهر خیلی ها کنار تیم ما هستند اما در باطن دنبال این هستند که تیم نتیجه نگیرد. من هیات مدیره ای در شاهین شهرداری بوشهر ندیدیم. آنها منتظر شکست تیم ما هستند که به ما ایراد بگیرند. البته در شورای شهر بوشهر یکی دو نفر در کنار تیم هستند اما بقیه نفرات به دنبال ایجاد مشکل برای تیم هستند. وقتی برد می آوریم همه می آیند کنار ما تا مطرح شوند اما وقتی مدیر عامل باشگاه تماس می گیرد هیچ کس جواب او را نمی دهد. او برای حل مشکل تیم به خیلی از جاها سر می زند اما کسی به او جواب نمی دهد. اگر قرار است مدیر عامل باشگاه شاهین هزینه های تیم را تامین کند چرا نامش شاهین شهرداری بوشهر است و باید نامش را بگذاریم شاهین باستین. تا کنون 30 درصد از دستمزد بازیکنان پرداخت شده است در حالی که این مبلغ باید در ابتدای فصل به بازیکنان داده می شد نه الان. البته تا جایی که من اطلاع دارم 15 درصد از این پول را مدیر عامل باشگاه تهیه کرده است.

 

محمود فکری ادامه داد: واقعیت این است با این روند ادامه کار با شاهین شهرداری بوشهر برای من سخت است. خوشبختانه در نیم فصل نخست به اندازه ای امتیاز گرفتیم که تیم در جدول بازی ها باقی بماند. اکنون که من استعفای خود را به صورت مکتوب تقدیم باشگاه خواهم کرد بوشهری ها به اندازه کافی فرصت خواهند داشت مربی جدید به خدمت بگیرند. اینجا از مردم خوب بوشهر تشکر می کنم که در بازی های خانگی به خوبی از تیم حمایت کردند.

 

محمود فکری در خصوص استوری که در صفحه شخصی اش بارگذاری کرده و در خصوص کثافت کاری در فوتبال حرف زده، گفت: به صراحت می گویم به خاطر مشکلات مالی تیم برخی تماس ها را آغاز کرده اند تا بازیکنان تیم ما را هوایی کنند و آنها را به تیم های جدید ببرند. این ها کارهای زشتی است که امیدوارم جلوی آنها گرفته شود.

 

دیدگاه‌ها