کد خبر : 1575176 | 19 آذر 1397 ساعت 22:32 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

پیانیچ: از بازگشت پوگبا به یووه استقبال می‌کنیم

میرالم پیانیچ، ستاره یوونتوس درباره احتمال بازگشت پوگبا به تورین واکنش نشان داد.

پیانیچ: از بازگشت پوگبا به یووه استقبال می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف پوگبا با مورینیو، سرمربی منچستریونایتد بار دیگر بالا گرفته و شایعات حاکی از احتمال جدایی او از جمع شیاطین سرخ است. ستاره 25 ساله، در سال 2012 به عنوان بازیکن آزاد از یونایتد جدا شد و به یووه پیوست و با نمایش‌های فوق العاده اش در این تیم، توجهات بسیاری را جذب کرد. سرانجام در سال 2016، یونایتد به سراغ برگرداندن پوگبا رفت و با 89 میلیون پوند او را راهی الدترافورد کرد. حال پس از گذشت دو سال و نیم، جایگاه پوگبا در یونایتد بسیار لرزان شده و گفته می‌شود احتمال بازگشت او به یووه وجود دارد، موضوعی که پیانیچ از آن استقبال می‌کند.

 

 

1362411

 

 

او گفت:" باشگاه بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده و فکر می‌کنم با حضور او بهتر هم خواهیم شد. از او در تیممان استقبال خواهیم کرد."

 

پیانیچ سپس راجع به رویای فوتبالی اش گفت:" رویایم این است که چمپیونزلیگ را ببرم و تمام تلاشم را در این امر انجام خواهم داد. سه گانه یک رویا است و هدفی برای ما. وقتی به اینجا آمدم، رئیس باشگاه تصویر پنجمین قهرمانی پیاپی اسکودتو را نشانم داد. او به ما گفت که باید بیشتر از این ها موفقیت کسب کنیم. ما هم این کار را کردیم ولی هنوز چیزی تمام نشده است."

دیدگاه‌ها