کد خبر : 1575278 | 20 آذر 1397 ساعت 12:12 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیشکسوت یا متخصص؛

هیات مدیره استقلال چگونه تکمیل می شود؟

وزارت ورزش و جوانان باید 3 عضو جدید هیات مدیره استقلال را معرفی کند.

هیات مدیره استقلال چگونه تکمیل می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، با کناره گیری ملکی و قراب از عضویت در هیات مدیره استقلال، آبی پوشان این روزها تنها دو عضو هیات مدیره دارند و با فعالیت زمانی و فتحی به کار خود ادامه می دهند تا وزارت ورزش و جوانان هر چه سریعتر تکلیف اعضای هیات مدیره باشگاه را مشخص کند.


هر چند هنوز موضع گیری رسمی درباره آینده استقلال و تیم مدیریتی آن رخ نداده اما همواره در ترکیب اعضای هیات مدیره باشگاه ها وزارت ورزش و جوانان به دنبال تلفیقی از میان پیشکسوتان و متخصصان بود که در طی این سال ها تقریبا تمامی انتخاب ها به ویژه در امور انتخاب افراد متخصص با ناکامی همراه بود و حتی چهره های موفق اقتصادی نیز نتوانستند اقدام شگرفی انجام دهند.


با این وضعیت اما شایعات پیرامون استقلال و تیم مدیریتی باشگاه حاکی از اضافه شدن پیشکسوتان تحصیلکرده است و وزارت ورزش گویا قصد دارد از ترکیبی جدید در هیات مدیره استفاده کند. در این میان نام هایی مانند مجید رضایی دروازه بان پیشین استقلال که سابقه مدیریتی زیادی در امور ورزشی دارد در کنار پیشکسوتانی مانند میرشاد ماجدی به گوش می رسد که استفاده از این اسامی حاکی از تغییرات در سبک انتخاب مدیران جدید استقلال است.

 

دیدگاه‌ها