کد خبر : 1575596 | 21 آذر 1397 ساعت 17:06 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

پایان خوش روزهای MIS در نیم‌فصل

ذوب‌آهن 0 - نفت 0 علی‌منصور در حسرت برد

شاگران منصوریان باز هم در کسب پیروزی ناکام بودند و در آخرین بازی نیم‌فصل، به تساوی برابر نفت مسجدسلیمان رضایت دادند.

ذوب‌آهن 0 - نفت 0 علی‌منصور در حسرت برد

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن که از شرایط خوب خود فاصله گرفته و به جمع تیم‌های پایین جدول رسیده بود، در 9 هفته گذشته لیگ برتر، هیچ بردی نداشت و با چهار تساوی و پنج شکستی که در کارنامه‌اش ثبت شده بود، روزهای خوبی سپری نمی‌کرد؛ ولی با این وجود، شاگردان علیرضا منصوریان امیدوار بودند امروز که دیدار پایانی دور رفت را برابر نفت مسجدسلیمان انجام می‌دادند، به برتری برسند؛ ولی روند ناکامی آنها در کسب پیروزی به 10 مسابقه افزایش پیدا کرد تا 13 امتیازی شوند و موقتا در رده سیزدهم جدول قرار بگیرند.


در سمت مقابل، نفت مسجدسلیمان که با هدایت علیرضا مرزبان نتایج درخشانی گرفته و با سه پیروزی و یک تساوی در چهار دیدار گذشته، از جمع تیم‌های پایین جدولی فاصله گرفته بود، امروز هم موفق شد به این روند ادامه دهد و در اصفهان، یک امتیاز از ذوب‌آهن بگیرد تا 15 امتیازی شده و بالاتر از فولاد خوزستان، در جایگاه دهم جدول بایستد.


گزارش دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و نفت مسجدسلیمان را در همین صفحه از "ورزش سه" ملاحظه کنید:


هفته پانزدهم لیگ برتر؛ چهارشنبه: 97/09/21 ؛ ساعت: 15
استادیوم: فولادشهر اصفهان/
داور: علی بای؛ کمک‌ها: سعید علی‌نژادیان، یوسف مغروری و امیر عرب‌براقی/ ناظر داوری: علیرضا یزدانی.


ذوب‌آهن اصفهان

 

رشید مظاهری، هادی محمدی، وحید محمدزاده، حمید بوحمدان(26- مجتبی مقتدایی)، مسعود ابراهیم‌زاده، محمدزبیر نیک‌نفس، قاسم حدادی‌فر(92 - ابوذر صفرزاده)، محسن مسلمان، محمدرضا حسینی، ماریون سیلوا(81 - محمدرضا عباسی) و ادی گابریل هرناندز


سرمربی: علیرضا منصوریان


نفت مسجدسلیمان

 

حبیب فرعباسی، موسی کولی‌بالی، مجبتی بیژن، یوسف وکیا، صادق صادقی‌بابااحمدی(61 - عرفان کاظمی)، سید محمد حسینی، حسین دوست‌دار، حکیم نصاری، علیرضا علیزاده، اسماعیل شریفات(71 - عباس عسگری) و سید پیمان میری(55- میلاد میداوودی)



سرمربی: علیرضا مرزبان

 

اخطار:


مجتبی بیژن(11) و (73) حکیم نصاری(1+45)- صادق صادقی(1+45) یوسف وکیا(69) از نفت مسجدسلیمان

 

محمدرضا حسینی(1+45) ادی گابریل هرناندز(86) از ذوب‌آهن

 

اخراج:

 

مجتبی بیژن(73) از نفت مسجدسلیمان

 

بهترین بازیکن


در روزی که ذوبی‌ها برای کسب پیروزی به آب و آتش زدند و تلاش زیادی برای باز کردن دروازه نفت مسجدسلیمان داشتند، حبیب فرعباسی، دروازه‌بان این تیم عملکرد خوبی داشت و با مهار توپ‌های به موقع که دو واکنش عالی در بین آنها بود، اجازه نداد شاگردان منصوریان صاحب پیروزی شوند تا با این نمایش، مرد برتر زمین لقب بگیرد.


ضمن اینکه موسی کولی‌بالی، مدافع میانی نفت مسجدسلیمان هم با زدن ضربات سر، توپ‌گیری، مقاومت برابر مهاجمان ذوب و ... روز خوبی پشت سر گذاشت.

 

اتفاق ویژه


ذوب‌آهن که فصل قبل را با نایب قهرمانی لیگ برتر به پایان برد، در این فصل روزهای تاریکی دارد و نه تنها بین تیم‌های بالای جدولی نیست، بلکه در پایان دور رفت جزو قعرنشینان دیده می‌شود. شاگردان منصوریان که به طرز غیرقابل تصوری در 9 هفته بردی نداشتند و پنج باخت متحمل شده بودند، امروز هم به یک تساوی دیگر رضایت دادند تا با کسب تنها 13 امتیاز نیم‌فصل اول را به پایان رسانند.

 


لحظات حساس

 

  • دقیقه 4: محمدرضا حسینی روی پاس بلند محسن مسلمان از میانه زمین، در موقعیت تک به تک با فرعباسی قرار گرفت و با ضربه چیپ گلزنی کرد؛ ولی پیش از آن، آفساید او از سوی سعید علی‌نژادیان، کمک داور اول مسابقه اعلام شد.
  • دقیقه 5: باز هم حسینی روی پاسِ در عمق مسلمان، دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کرد که مجددا آفساید او گرفته شد.
  • دقیقه 10: محسن مسلمان با توپ‌گیری در میانه زمین، اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه او با اختلاف زیادی از دروازه نفت مسجدسلیمان به بیرون رفت.
  • دقیقه 11: ماریون سیلوا با توپ‌گیری عالی و فرار سریع، سعی در ایجاد حمله داشت؛ ولی تکل بلند مجتبی بیژن او را متوقف کرد تا موقعیت خوب ذوبی‌ها شکل نگیرد و مدافع نفت با کارت زرد جریمه شود.
  • دقیقه 13: شوت زمینی نیک‌نفس از روی ضربه ایستگاهی به مرکز دروازه را فرعباسی به طور ناقص دفع کرد و در ادامه، مدافعان نفت اجازه کار به مهاجمان ذوب‌آهن ندادند.
  • دقیقه 34: شوت پشت محوطه مسلمان به راحتی در اختیار فرعباسی قرار گرفت.
  • دقیقه 40: نصاری پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه او از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.
  • دقیقه 48: شوت پشت محوطه محمدرضا حسینی راهی به دروازه نفت نداشت و به اوت زده شد.
  • دقیقه 49: حدادی‌فر هم شانس گلزنی خود را با شوت راه دور امتحان کرد که ضربه این بازیکن نیز به بیرون رفت.
  • دقیقه 53: ارسال دقیق پای چپ ماریون سیلوا از سمت راست زمین و ضربه سر حسینی را فرعباسی با واکنش خوبی برگشت داد تا دروازه نفت همچنان بسته بماند.
  • دقیقه 58: شوت راه دور مسلمان دقت لازم را نداشت و با اختلاف زیادی به اوت رفت.
  • دقیقه 65: ارسال مقتدایی از جناح راست میانه زمین و ضربه سر ادی هرناندز بعد از برخورد به نوک انگشتان فرعباسی و تیرک افقی، روی تور دروازه نفت مسجدسلیمان فرودآمد.
  • دقیقه 71: شوت محمدرضا حسینی به شکل خطرناکی، از روی دروازه نفت راهی اوت شد.
  • دقیقه 73: محمدرضا حسینی در زمان ورود به محوطه جریمه نفت، برخوردی با وکیا داشت و روی زمین افتاد که معتقد بود باید پنالتی اعلام شود؛ اما علی بای، داور مسابقه چنین تصمیمی نگرفت.
  • دقیقه 73: در صحنه‌ای که مشخص نبود چه اتفاقی افتاده است، بازیکنان نفت مسجدسلیمان در حال جر و بحث با داور بازی بودند که به یکباره او کارت زرد دوم را به مجتبی بیژن نشان داد و او را از زمین اخراج کرد.
  • دقیقه 2+90: فرعباسی توپ ارسالی مسلمان از سمت چپ زمین را به شکل ناقص دفع کرد و در ادامه، شوت محمدرضا حسینی به تور کنار دروازه برخورد داشت.


در حاشیه

 


* میلاد فخرالدینی که در دیدار اخیر ذوبی‌ها برابر پرسپولیس اخراج شده بود، به دلیل محرومیت، در بازی امروز حضور ندارد.

* بازی با یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت زنده یاد ایرج دانایی‌فرد، پیشکسوت فوتبال ایران آغاز شد.

* حضور تماشاگران نفت مسجدسلیمان در این دیدار قابل توجه است؛ طوری که تعداد آنها با هواداران ذوب‌آهن تقریبا برابر به نظر می‌رسد.

* حمید بوحمدان به دلیل مصدومیت قادر به ادامه بازی نبود و در دقیقه 26 از زمین بیرون رفت تا مقتدایی جانشین او شود.

* در دقیقه 44 صادق صادقی در میانه زمین، روی ماریون سیلوا مرتکب خطا شد و این مهاجم ذوب‌آهن در زمان افتادن، ضربه‌ای با پا به هافبک نفت مسجدسلیمان زد که موجب درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم شد و در نهایت بای، داور مسابقه به صادقی و نصاری از نفت و محمدرضا حسینی از ذوب‌آهن، کارت زرد نشان داد.

 

خلاصه بازی ذوب آهن اصفهان 0 - نفت مسجد سلیمان 0

دیدگاه‌ها