کد خبر : 1575951 | 22 آذر 1397 ساعت 21:31 | 44.8K بازدید | 0 دیدگاه

شرمنده هواداران شدیم

کریمی: برای مسابقات حساس از VAR استفاده کنید

هافبک تیم استقلال تهران می‌گوید باید برای مسابقات حساس لیگ برتر از سیستم VAR برای قضاوت‌های بهتر استفاده کرد.

کریمی: برای مسابقات حساس از VAR استفاده کنید

به گزارش “ورزش سه” علی کریمی، هافبک استقلال تهران بعد از تساوی تیمش با پدیده مشهد رو در روی خبرنگاران قرار گرفت و گفت:


بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. غیر از 10، 15 دقیقه آخر در نیمه اول تیم بهتر میدان بودیم و موقعیت‌هایی داشتیم که فکر می‌کنم برای بردن بازی کافی بود. باید از هواداران تشکر کنم که امروز به ورزشگاه آمدند و سنگ تمام گذاشتند، ولی متأسفانه نتوانستیم سه امتیاز را به آنها هدیه کنیم. ‌جا دارد به آقا یحیی تبریک بگویم که با این بضاعت و مشکلاتی که دارد، چنین تیم خوبی ساخته است.

 

وی درباره داوری نیز گفت:


من صحنه اخراج را ندیدم، آن‌طور که در رختکن شنیدم مثل اینکه صحنه گل آفساید نبوده است و از داوری متضرر شدیم. از اول فصل در خیلی از بازی‌ها داوری بیشتر به ضرر ما بوده است. فکر می‌کنم امسال خیلی از داوری ضرر کردیم. من نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم، ولی اشتباهات داوری اجتناب‌ناپذیر است حتی در جام جهانی هم اشتباهات داوری هست. قطعاً با سیستم VAR اشتباهات داوری کاهش می‌یابد و امیدوارم در بازی‌های مهم هم در ایران این سیستم بیاید و ضریب اشتباهات کمتر شود.

 

کریمی شانس قهرمانی استقلال را بالا دانست و گفت:


ما دیر استارت زدیم، ولی با تقویت و بدنسازی که در نیم‌فصل خواهیم داشت بهتر می‌شویم. قطعاً در نیمه دوم نیم‌فصل اول خیلی بهتر شدیم و ان‌شاءالله در نیم‌فصل دوم اگر اشتباهات داوری گریبانگیر ما نباشد امتیازات بیشتری جمع‌آوری می‌کنیم و می‌توانیم برای قهرمانی بجنگیم.

 

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره جام ملت‌ها گفت:


تیم ملی یکی از مدعیان جام ملت‌هاست و امیدواریم با تلاش بچه‌ها بتوانیم قهرمانی را بعد از سال‌ها به میهن عزیزمان بیاوریم.

دیدگاه‌ها