کد خبر : 1576187 | 23 آذر 1397 ساعت 18:59 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: ال کلاسیکوی انگلیس؟ موافقم!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، مدعی شد علیرغم انتقادات منچستریونایتد تیم بسیار باکیفیتی است.

کلوپ: ال کلاسیکوی انگلیس؟ موافقم!


به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که هفته قبل بعد از مدت ها تعقیب و گریز موفق به گرفتن صدر جدول از سیتی شد، این هفته در دیداری حساس باید به مصاف یونایتد برود و کلوپ نیز این دیدار را ال کلاسیکوی لیگ برتر خطاب می کند.

 

بحران در خط دفاعی: "بحران زمانی ایجاد می شود که شما آن را حس کنید اما شرایط ما در حال حاضر اینگونه است. شدت مصدومیت آرنولد مانند دو مصدوم دیگر خط دفاعی نبوده اما این موضوع به هر حال خبر خوبی نیست. مصدومیت ماتیپ هم بدشانسی بود زیرا در آخرین دقایق رخ داد و من در کنفرانس مطبوعاتی نیز گفتم هیچ ایده ای در این مورد ندارم."

 

1351396

 

دیدار برابر یونایتد: "وقتی در آلمان مربیگری می کردم همه تلاشم این بود که این دیدار را تماشا کنم زیرا بازی یونایتد و لیورپول خاص و بزرگ است. پیروزی های زیادی برابر یونایتد کسب نکرده ایم اما می خواهیم این روند را تغییر دهیم. دیدار برابر یونایتد بسیار دشوار است اما ما باید آماده این بازی باشیم. تنها یک روز بعد از موفقیت بزرگ در لیگ قهرمانان آرامش داشتیم و در ادامه خود را برای دیدار برابر یونایتد آماده کرده ایم. من هم می دانم از یونایتد انتقادهای زیادی می شود اما زمانی که ما این را آنالیز می کنیم متوجه کیفیت فوق العاده یونایتد می شویم.

 

آنها دروازه بانی مانند داوید دخیا را در اختیار دارد و ستاره هایی چون لوکاکو، راشفورد و بازیکنی باورنکردنی مانند لینگارد در یونایتد بازی می کنند."

 

ال کلاسیکو لیگ برتر: "بازیکنان در رختکن جداگانه با هم صحبت کرده و یکدیگر را برای این بازی آماده می کنند. شما هر چیزی را باید امتحان کرده و تلاش کنید پیروز شوید. از نظر تاریخی این یک بازی بزرگ است، بنابراین من خوشحال می شوم این دیدار را ال کلاسیکوی انگلیس بنامیم. اگر سرالکس فرگوسن می گوید این ال کلاسیکو انگلیس است پس اینگونه است اما من قبلا در کلاسیکو آلمان نیز حضور داشته ام."

دیدگاه‌ها