کد خبر : 1576207 | 23 آذر 1397 ساعت 19:15 | 64.5K بازدید | 0 دیدگاه

کمتر پول گرفتیم اما سرمان در کار خودمان است؛

خلیل زاده: هواداران ما به ما نمی گویند بی غیرت!

شجاع خلیل زاده می گوید ما کمتر پول و بازیکن گرفته ایم اما سرمان در کار خودمان است و هوادارانمان هم به ما نمی گویند بی غیرت.

خلیل زاده: هواداران ما به ما نمی گویند بی غیرت!

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده در گفتگو با خبرنگاران گفت: امیدوارم در نیم فصل دوم بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم. بازیکن جدید بیاید خیلی فرق می کند، می توانیم نفس تازه کنیم و می توانیم بازیکنان جابجا شود و تیم انرژی بگیرد و موفق شویم.

وی درخصوص هجمه دیگر تیم ها به پرسپولیس هم گفت: ما اصلا صحبتی با تیم های رقیب نداریم، با بازیکنان رقیب هیچ صحبتی نداریم چون همه دوست هستیم، بحث من این است که سرشان در تیم خودشان باشد، با تیم خودشان کار داشته باشند، مگر پرسپولیس با استقلال کاری دارد؟ با فوتبالتان با هواداران صحبت کنید، نه این که بخواهید بگویید داور فلان کار را کرده که خودتان را از زیر فشار هواداران بردارید نه اینطوری کار نکنید و با فوتبالتان حرف بزنید دل هواداراتان را شاد کنید. منم می توانم بگویم داور باید امروز 2 نفر را اخراج می کرد، پایم انقدر ورم کرده است.

 

وی افزود: گل علیپور سالم بود، الان ما بگوییم داور مقصر است؟ نه با فوتبالتان نتیجه بگیرید با فوتبالتان با این هوادارانتان که در سرما و گرما می آیند نتیجه بگیرید. من هم می توانم بگویم ما با داوری اینجای جدول هستیم، باید 10 امتیاز بیشتر می گرفتیم! خب اینطوری که درست نیست که! الان هواداران به به چه چه کنند؟ شما ببرید، بیشتر از ما بازیکن خریدید، 17 بازیکن گرفتید، سه برابر ما خرج کردید، 2 برابر بیشتر از ما به بازیکنان دادید، بازهم ما هیچ حرفی نمی زنیم، سرمان در کار خودمان است، برای تیممان جان می دهیم تا آخرین لحظه برای قهرمانی پرسپولیس می جنگیم، هوادار بالا سرمان است می بیند بازیکنانشان تلاش می کنند یا نه، هواداران نمی آیند به ما بگویند بی غیرت، می گویند با غیرت!

 

خلیل‌زاده اضافه کرد: ما خدا را شکر می‌کنیم که پرسپولیس باعث شده همه تیم‌های دیگر با هم "داداش" شوند و مربی‌ها و بازیکن‌هایی که با هم بد بودند، با هم دوست شوند. کل تیم‌های لیگ دوست دارند پرسپولیس را پایین بکشند اما نمی‌توانند. ما هوادارانی داریم که تیم را دوست دارند. بحث من فقط این است که سرشان در لاک خودشان باشد و کاری به پرسپولیس نداشته باشند، ما هم کاری با آن‌ها نخواهیم داشت. وقتی نمی‌توانند نتیجه بگیرند، سعی می‌کنند هجمه درست کنند. پرسپولیس از داوری بیش از هر تیم دیگری ضربه خورده است. فغانی از بهترین داورهای ایران است و این هجمه‌ها نمی‌تواند فغانی را زمین بزند زیرا بزرگ‌تر از این حرف‌هاست.

 

مدافع پرسپولیس درباره به اهتزاز در آمدن پرچم ژاپن در همه ورزشگاه‌ها گفت: ما کار بزرگی کردیم که همه تیم‌ها از پرچم فلان تیم استفاده می‌کنند. اگر می‌توانید پرچم خودتان را بالا بیاورید.

دیدگاه‌ها