کد خبر : 1576309 | 24 آذر 1397 ساعت 10:23 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

قدرت نمایی کریمی در وزن حسن یزدانی(عکس)

علیرضا کریمی بار دیگر به وزن ۸۶ کیلوگرم بازگشت و توانست در لیگ جهانی کشتی آزاد خوش بدرخشد.

به گزارش  "ورزش سه"، علیرضا کریمی که یکی از کشتی گیران موفق ایران در سال ۲۰۱۸ به حساب می آمد، در غیاب حسن یزدانی بار دیگر تصمیم گرفت در وزن ۸۶ کیلوگرم روی تشک برود.
با اینکه در بازی های آسیایی و مسابقات جهانی علیرضا کریمی به اجبار به یک وزن بالاتر رفت و یک طلا و یک برنز هم به دست آورد، در غیاب حسن یزدانی بار دیگر توانست در وزن اصلی خود کشتی بگیرد.


حریف کریمی در فینال از تیم ترکیه ای دفاع مطلقی داشت و سعی می کرد بتواند این کشتی گیر آماده ایرانی را کنترل کند؛ اما بازهم موفق نبود. با اینکه کریمی در فینال موفق به اجرای هیچ فنی نشد؛ اما بارها برای اجرای فن اقدام کرد و حریف ترجیح داد بیرون از تشک برود.


علیرضا کریمی با اینکه حریف بزرگی در لیگ جهانی کشتی آزاد نداشت، توانست با نمایشی مناسب تمامی کشتی های خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و بار دیگر بدرخشد.


البته در تیم ملی بار دیگر او با توجه به حضور حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم باید به یک وزن بالاتر برود و در ۹۲ کیلوگرم کشتی بگیرد. چالش اصلی اینجاست که این وزن هم المپیکی نیست و اگر کریمی می خواهد المپیکی شود، باید به ۹۷ کیلوگرم برود؛ وزنی که در بازی های آسیایی برای او یک مدال طلا به همراه داشت.


عکس ها: علیرضا اکبری

 

1363643

 

1363645

 

1363644

دیدگاه‌ها