کد خبر : 1576898 | 26 آذر 1397 ساعت 11:34 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیکه: مسی و سوارز بهترین زوج خط حمله دنیا

درحالیکه مسی و سوارز در فصل جاری لالیگا رویهم‌رفته بیشتر از تیمهای رئال و اتلتیکو مادرید گلزنی کرده‌اند، پیکه هم‌تیمی آنها در بارسلونا می‌گوید زوج مسی- سوارز بهترین زوج خط حمله‌ی دنیا است.

پیکه: مسی و سوارز بهترین زوج خط حمله دنیا

به گزارش "ورزش سه"،  جرارد پیکه مدافع و ستاره‌ی بارسلونا بعد از پیروزی 5-0 این تیم مقابل لوانته گفت زوج لیونل مسی و لوئیس سوارز مهاجمین بارسلونا بهترین زوج خط حمله‌ی این روزهای دنیا است. مسی در این بازی هت‌تریک کرد و پاس دو گل دیگر تیمش را هم به لوئیس سوارز و پیکه داد. بارسلونا با این پیروزی با سه امتیاز اختلاف در صدر جدول لالیگا ایستاد.

 

مسی و سوارز که زوج خط حمله‌ی بارسا را تشکیل می‌دهند در فصل جاری لالیگا رویهم‌رفته بیشتر از رئال مادرید و اتلتیکو مادرید گلزنی کرده‌اند و مسی در هر 5 لیگ بزرگ اروپایی تنها بازیکنی است که در فصل جاری تا کنون از نظر مجموع تعداد گل و پاس گل، دو رقمی شده است.

 

1364379

 

پیکه در گفتگو با تلویزیون اسپانیا وقتی از او درباره‌ی 25 گل مسی و سوارز در لالیگا پرسیده شد با خنده گفت:" من را هم حساب کنید 28 گله می‌شویم!".

 

پیکه در ادامه گفت:" لوئیس و لئو از چند سال قبل تا امروز بهترین زوج خط حمله‌ی دنیا هستند. گلزنی در خون سوارز است و در مورد مسی هم که کسی شکی ندارد. ما در خط حمله قدرت آتش فوق‌العاده‌ای داریم".

 

پیکه در ادامه‌ی صحبت‌هایش به تلویزیون اسپانیا گفت:" ما در چند بازی آخرمان در مسیر بهبود قرار گرفته‌ایم، کمتر گل می‌خوریم و گلهای زیادی می‌زنیم. این اتفاق خیلی مثبتی است. ما در دفاع بهتر شده‌ایم و این روزها فوتبال خیلی زیبایی بازی می‌کنیم".

 

دیدگاه‌ها