کد خبر : 1577390 | 28 آذر 1397 ساعت 13:49 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

شفر توضیح می‌دهد؛ چرا نویمایر و گرو موفق نشدند؟

سرمربی استقلال در تشریح دلایل عدم موفقیت بازیکنان خارجی این تیم از بدشانسی، اعتماد به نفس کم و برخی مسائل بیرونی صحبت کرد.

شفر توضیح می‌دهد؛ چرا نویمایر و گرو موفق نشدند؟

به گزارش "ورزش سه"، دو خرید ناموفق در ابتدای فصل باعث شد تا وینفرد شفر در کنار تمامی مشکلات استقلال در هفته های ابتدایی، برای پاسخگویی پیرامون خریدهای خارجی خود دردسرهای زیادی را متحمل شود.


با فرا رسیدن نیم فصل لیگ برتر، استقلال خیلی سریع عذر این دو بازیکن را با نظر شفر خواست و هر دو بازیکن از تیم جدا شدند تا به این ترتیب پرونده دو خرید ناموفق استقلال بسته شود.


وینفرد شفر سرمربی استقلال در بخش ابتدای صحبت های خود درباره دلایل عدم موفقیت گرو صحبت کرد و گفت: اگر بخواهیم راجع به گرو صحبت کنیم، او مهاجمی نیست که بخواهد همیشه گل بزند بلکه بازیکنی است که برای بقیه فضاسازی کرده و برای بقیه موقعیت‌سازی می‌کند. او شخصیت بسیار خوبی دارد و بازیکن خوبی است اما شرایط برای او خوب نبود. همه فکر می‌کردند او تیام دوم است ولی ما در ترانسفر تیام شانس بزرگی داشتیم اما در مورد گرو شرایط بسیار سخت بود. سرور از تیم جدا شده بود. تیام و سرور در آن زمان مثل دو برادر بودند و کار تیام در استقلال راحت بود. مسائل دیگری هم هست که نمی‌خواهم راجع به آن صحبت کنم.


وی در ادامه با اشاره به اعتماد به نفس پایین این بازیکن، اضافه کرد: او مقابل استقلال خوزستان خوب بازی کرد و یک شانس خوب گل‌زنی داشت اما اعتماد به نفس کافی برای گل‌ زدن نداشت. برخی رسانه‌ها و هوادارها راجع به او خوشحال نبودند. او شانس گل‌زنی داشت ولی اعتماد به نفس نداشت و مسیر حرکتش اشتباه بود به همین دلیل بهتر بود که باشگاهش را عوض کند و مطمئنم می‌تواند در باشگاه دیگر عملکرد بهتری داشته باشد.

 

سرمربی استقلال در ادامه درباره نویمایر صحبت کرد و از علل عدم موفقیت او گفت و افزود: او زمانی که به استقلال آمد، ۶۰-۷۰ درصد آمادگی بدنی داشت. او در قطر و برای بازی با السد شرایط بسیار خوبی داشت و صبح مشخص بود که مقابل السد بازی می‌کند. در تمرین یک اشتباه پیش آمد و مصدوم شد. به فیزیوتراپ و دکتر مراجعه کرد و تمرین نداشت، در نتیجه شرایط جسمانی‌اش بدتر شد. در بازی قبلی ما دو، سه موقعیت گل‌زنی داشت که به گل تبدیل نشد و مقابل صنعت نفت یک ضربه به دیرک دروازه زد. بازیکنان فوتبال شانس هم نیاز دارند. مارکوس بازیکن خوبی است اما فراز و نشیب زیاد داشت و برای او بهتر بود که به باشگاه دیگری برود و دوباره کارش را شروع کند. او ۳۲-۳۳ سالش است. دقیق نمی‌دانم ولی فکر می‌کنم در باشگاه دیگری اگر تلاش کند، می‌تواند موفق باشد.

دیدگاه‌ها