کد خبر : 1577780 | 30 آذر 1397 ساعت 11:54 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

اولین دردسر سولسشر: غیبت لوکاکو در دو بازی

اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت منچستریونایتد با اولین مشکل خود در این تیم روبرو شده است؛ چرا که روملو لوکاکو، مهاجم یونایتد دست‌کم تا 30 دسامبر نمی‌تواند برای شیاطین سرخ بازی کند.

اولین دردسر سولسشر: غیبت لوکاکو در دو بازی

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه‌ انگلیسی دیلی‌میل اعلام کرد که روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی یونایتد در آخرین تمرین این تیم حضور نداشته و به او مرخصی داده شده است. به گزارش دیلی‌میل انتظار می‌رود که لوکاکو در دو بازی آینده‌ منچستریونایتد مقابل کاردیف سیتی و هادرزفیلد حضور نداشته باشد؛ ولی بعد از آن به ترکیب تیم باز خواهد گشت.

 

این اتفاق برای اوله گنار سولسشر که تا پایان فصل جاری به عنوان سرمربی موقت منچستریونایتد منصوب شده، ناخوشایند است و اولین مشکل او در اولدترافورد به حساب می‌آید. مسلماً سولسشر می‌خواسته برای اولین بازی خود در مقابل کاردیف، قوی‌ترین ترکیب ممکن را به زمین بفرستد تا با کسب سه امتیاز از اولین بازی، در همان آغاز کار، رابطه‌  خوبی با هواداران یونایتد برقرار  کند.

 

1365428

 

بر اساس گزارش دیلی‌میل، لوکاکو در پایان ماه دسامبر برای بازی در مقابل بورنموث در اختیار سولسشر خواهد بود؛ اما تا آن زمان، او چاره‌ای نخواهد داشت جز آنکه تیمش را بدون یک سانتر فوروارد تخصصی روانه‌ میادین کند.

 

به احتمال زیاد، سولسشر در غیاب لوکاکو، از مارکوس رشفورد و آنتونی مارسیال خواهد خواست نقش همیشگی لوکاکو را بازی کنند. هر دو این بازیکنان در دوران فوتبالی خود سابقه‌ بازی به عنوان تک‌مهاجم را دارند؛ اما مورینیو از زمان بدست گرفتن سکان هدایت یونایتد، از آنها به عنوان وینگر استفاده کرده بود.

 

 

دیدگاه‌ها