کد خبر : 1578013 | 01 دی 1397 ساعت 11:53 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

آمار فوق العاده فن دایک در لیگ برتر

ویرجیل فن دایک، مدافع لیورپول، پس از گذشت حدود 1 سال از حضورش در این تیم، آماری استثنایی از خود به جا گذاشته است.

آمار فوق العاده فن دایک در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، ستاره هلندی در ژانویه سال گذشته از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست و قرمزهای مرسی ساید، هزینه بسیار زیادی برای جذب او انجام دادند. با این حال، فن دایک تا به اینجا ثابت کرده که ارزش این هزینه را داشته و خود را در حد یکی از بهترین مدافعان جهان معرفی کرده است.

 

 

1365701

 

 

قامت بلند و فیزیک مستحکم، همچنین هوش تاکتیکی و بازی خوانی عالی به او کمک کرده تا در کمتر از یک سال به یکی از بازیکنان محبوب هواداران لیورپول تبدیل شود.

 

او در یک سال حضورش در جمع شاگردان کلوپ، 32 بازی در لیگ برتر انجام داده است. در این 32 بازی، 17 کلین شیت توسط لیورپولی ها به ثبت رسیده و شاگردان کلوپ تنها 17 گل دریافت کرده اند و متحمل 3 شکست شده اند که تاثیر شگرف او بر تیم را ثابت می‌کند.

 

در حقیقت لیورپول فصل گذشته خط حمله بسیار قدرتمندی داشت و خط دفاعی متوسط و حتی گاها ضعیف، بارها برای آنها مشکل ساز شده بود. با این حال، هماهنگی بسیار بالای خط دفاعی لیورپول در بازی های امسال باعث شده تا دفاع به نقطه قوت آنها تبدیل شود و آمار لیورپول در این فصل در عملکرد دفاعی فوق العاده شود. به علاوه، شاگردان کلوپ با اتکا به این عملکرد خوب دفاعی توانسته اند به صدر جدول لیگ برسند و با سیتی برای کسب قهرمانی رقابت کنند.

دیدگاه‌ها