کد خبر : 1578524 | 03 دی 1397 ساعت 10:55 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

رئال به دنبال جذب ستاره لیگ فرانسه

نقل و انتقالات زمستانی در آستانه آغاز است و رئال مادرید با نتایجی که در نیم فصل اول کسب کرد، در قلب شایعات قرار دارد و در اولین گام، نام نبیل فکیر در این میان مطرح شده است.

رئال به دنبال جذب ستاره لیگ فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، بازیساز 25 ساله لیون در طول تابستان نیز به حضور در رئال نزدیک شده بود و شایعاتی در این رابطه شنیده می‌شد. طبق ادعای برخی نشریات، بارسلونا نیز به دنبال جذب او بوده است، هر چند توجه آنها به سمت فرانکی دی یونگ از آژاکس جذب شد. پاری سن ژرمن و منچسترسیتی نیز به جذب او نزدیک بودند ولی لیورپول از تمامی باشگاه‌ها نزدیکتر شد و حتی شایعه رسمی شدن انتقال نیز به میان آمد.

 

 

1366350

 

 

در حالی که قرارداد او با لیون در سال 2020 به پایان می‌رسد، ژان میشل اولاس، مدیر باشگاه از اینکه فکیر از تمدید قرارداد سر باز می‌زند، عصبانی و ناراحت است. او در این فصل، 16 بازی برای تیمش انجام داده، 6 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل برای هم تیمی‌هایش ارسال کرده است.

 

مادرید در حال بررسی این انتقال است و برای او، پستی مشابه لوکا مودریچ در نظر گرفته است. در حال حاضر، تمرکز رئال بر توافق با ریورپلاته برای جذب پالاسیوس است. رودریگو نیز در تابستان بعدی به جمع بازیکنان رئال اضافه خواهد شد و با حضور وینیسیوس جونیور و پیشرفتی که باشگاه از او انتظار دارد، بعید است که رئال بخواهد مهاجمی به خدمت بگیرد.

 

برای لیون، حضور فکیر در یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ مقابل بارسلونا کلیدی است ولی کاپیتان لیون ممکن است باشگاه را مجبور کند به خواسته او تن دهند و با فروشش موافقت کنند.

 

 

دیدگاه‌ها