کد خبر : 1579392 | 07 دی 1397 ساعت 12:16 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

مانوئل نویر: تیم ملی آلمان روحیه‌ای جدید پیدا کرده

مانوئل نویر کاپیتان تیم ملی آلمان با نوشتن یادداشتی برای وبسایت فدراسیون فوتبال این کشور مدعی شد بعد از اتفاقات تلخ سال 2018 برای فوتبال آلمان، تیم ملی فوتبال این کشور روحیه‌ای جدید بدست آورده.

مانوئل نویر: تیم ملی آلمان روحیه‌ای جدید پیدا کرده

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال ملی آلمان بعد از پشت سر گذاشتن سالی دشوار و تلخ که با حذف فاجعه‌بار از مرحله گروهی جام جهانی و حذف از مرحله اول لیگ ملتهای یوفا همراه شد حالا با امیدواری چشم به سال 2019 دوخته و مانوئل نویر کاپیتان تیم ملی فوتبال این کشور در یادداشتی که در وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان منتشر شد از آینده روشن مانشافت در سال پیش رو خبر می‌دهد.

 

مانوئل نویر در این یادداشت می‌نویسد تیم ملی آلمان روحیه‌ای جدید پیدا کرده و با امیدواری به استقبال رقابتهای انتخابی یورو 2020 که سال آینده آغاز می‌شود خواهد رفت.

 

مانوئل نویر در یادداشت خود نوشت عدم موفقیت مانشافت در جام جهانی روسیه و حذف از لیگ ملتهای یوفا باعث شد به اعتبار تیم ملی آلمان در سطح دنیا خدشه‌ای جدی وارد شود. نویر در ادامه یادداشتش اعتراف کرد که در جریان بازی‌های خانگی آلمان مقابل روسیه و هلند که در ماه نوامبر انجام شد، واکنش منفی هواداران و هو کردن تیم ملی آنقدر برای ملی‌پوشان آلمانی سنگین بوده که هنوز که هنوز است نتوانسته‌اند با آن کنار آمده و فراموشش کنند.

 

1367345

 

ولی نویر می‌گوید تیم ملی آلمان به تغییر دادن شرایط فعلی متعهد است و او اطمینان دارد آلمان می‌تواند در سال 2019 شرایط را دگرگون کرده و سال بد 2018 را به فراموشی بسپارد. نویر با اشاره به تغییراتی که یواخیم لوو سرمربی آلمان در آخرین بازی‌های تیم ملی این کشور اعمال کرده از آنها به عنوان نشانه‌های بازگشت مانشافت به مسیر صحیح یاد می‌کند.

 

نویر در یکی از مهم‌ترین فرازهای یادداشت خود نوشت:" تیم ملی آلمان روحیه‌ای جدید پیدا کرده و با سرعت و خلاقیت بیشتری بازی می‌کند. همه می‌دانند که اینها عوامل و عناصر مورد نیاز برای ساختن آینده‌ای موفق هستند".

 

نویر 32ساله در عین حال مدعی است که حفظ تعدادی از بازیکنان کهنه‌کار در کنار تغییرات برای موفقیت مانشافت لازم است. نویر در یادداشت خود در این باره نوشت:" من معتقدم تصمیم یواخیم لوو برای حفظ هسته‌ی اصلی تیم ملی از بازیکنان باتجربه و اضافه کردن تعداد زیادی بازیکن جوان کاملا صحیح بوده. این ترکیب جوان و باتجربه به تیم ملی رویکردی جدید داده که تیم ملی از آن سود می‌برد".

 

نویر در ادامه یادداشت خود نوشت:" ما در سال گذشته به عنوان تیم ملی آلمان بخش بزرگی از اعتبار خود را از دست دادیم و این را زمانی که هواداران آلمانی در بازی مقابل روسیه و هلند ما را هو کردند به عینه شاهد بودیم. ولی من مطمئنم که ما می‌توانیم از این دره بیرون بیاییم و بار دیگر به قله‌ها برسیم. این روزها هیجان در تیم ملی موج می‌زند و ما هر کاری در توان‌مان باشد خواهیم کرد تا تیم ملی آلمان یک بار دیگر آلمانی‌ها را به هیجان بیاورد".

 

دیدگاه‌ها