کد خبر : 1580110 | 10 دی 1397 ساعت 09:23 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

فن‌دایک: مثلث تهاجمی لیورپول، بهترین خط حمله دنیا

ویرژیل فن‌دایک، مدافع هلندی و ستاره لیورپول با تمجید از مثلث تهاجمی این تیم، صلاح، فیرمینو و مانه مدعی شد این سه نفر ترسناک‌ترین خط تهاجمی دنیا را ساخته‌اند.

فن‌دایک: مثلث تهاجمی لیورپول، بهترین خط حمله دنیا

به گزارش "ورزش سه"،  ویرژیل فن‌دایک مدافع هلندی لیورپول که از سوی بسیاری از هواداران لیورپول، رهبر خط دفاعی و یکی از رهبران اصلی این تیم به حساب می‌آید با ستایش از مثلث تهاجمی تیمش متشکل از محمد صلاح، روبرتو فیرمینو و سادیو مانه مدعی شد آنها ترسناک‌ترین خط تهاجمی دنیا را ساخته‌اند و در صدرنشینی قرمزهای آنفیلد در لیگ برتر نقش بسیار مهمی داشته‌اند.

 

1368168

 

آخرین درخشش این مثلث تهاجمی به پیروزی 5-1 لیورپول در مقابل آرسنال برمی‌گردد که در آن فیرمینو موفق به هت‌تریک شد و صلاح و مانه هم گلزنی کردند. ویرژیل فن‌دایک در آستانه سفر روز پنج‌شنبه لیورپولی‌ها به منچستر برای دیدار با مهم‌ترین رقیب‌شان سیتی که روز جمعه برگزار خواهد شد به خبرنگاران گفت:" ما تقریباً به نقطه کمال رسیده‌ایم یعنی هیچ عیب و نقصی نداریم. در بازی مقابل آرسنال تک‌گلی که خوردیم تنها اشتباه‌مان در کل بازی بود. ولی پیروزی مقابل آرسنال برد خیلی مهمی بود. ما با این برد سال 2018 را عالی به پایان بردیم و امیدوارم در سال آینده هم همینطور عالی کار کنیم. تیم ما اعتماد به نفس بالایی دارد ولی نباید خودمان را گم کنیم چون فقط با نتایج بد در چند بازی کافی است تا اعتماد به نفس تیم از دست برود".

 

فن‌دایک درباره مثلث تهاجمی لیورپول گفت:" اوایل فصل خیلی‌ها می‌گفتند که سه مهاجم لیورپول نمی‌توانند با هم هماهنگ باشند ولی حالا می‌بینید که چقدر فوق‌العاده شده‌اند. در بازی مقابل آرسنال دیدید که هیچ دفاعی نمی‌تواند جلوی آنها را بگیرد. آنها برای مدافعین واقعا ترسناک هستند و من از دیدن این واقعا خوشحالم".

 

 

دیدگاه‌ها