کد خبر : 1580651 | 12 دی 1397 ساعت 11:53 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

یووه، جدی ترین مشتری خامس در تابستان

نشریات ایتالیا و اسپانیا مدعی شدند که یوونتوس بیشترین شانس را برای به خدمت گرفتن خامس رودریگس، ستاره رئال مادرید خواهد داشت.

یووه، جدی ترین مشتری خامس در تابستان

به گزارش "ورزش سه"، خامس در حال حاضر به صورت قرضی از رئال مادرید به بایرن مونیخ پیوسته ولی در پایان فصل و با اتمام قرارداد قرضی دو ساله اش، به رئال بازخواهد گشت. بایرن می‌تواند با فعال کردن بندی در قرارداد، او را به صورت دائمی خریداری کند ولی به نظر نمی‌رسد که باشگاه مونیخی تمایلی به دائمی کردن قرارداد ستاره کلمبیایی داشته باشد.

 

 

1342633

 

 

از همین رو، وبسایت فوتبال اسپانیا مدعی شد که یوونتوس برای به خدمت گرفتن پسر طلایی جام جهانی 2014، مصر است و در تابستان پیشنهاداتی ارائه خواهد کرد. روی پاراتیسی، مدیر ورزشی یووه، با ژرژ مندس، ایجنت خامس در دوبی ملاقات داشته و درباره احتمال این انتقال صحبت‌هایی بین آنها رد و بدل شده است. در حال حاضر، خامس برای بهبود مصدومیتش در مادرید حضور دارد و در حال درمان است.

 

ستاره کلمبیایی به خاطر اختلاف با نیکو کواچ، جایی در ترکیب بایرن مونیخ پیدا نکرده و شایعات در مورد جدایی اش در این مدت همواره شنیده می‌شد. هر چند که رونالدو چندی پیش در مصاحبه ای، مدعی شده بود که یوونتوس به حضور بازیکنانی مثل خامس نیازی ندارد ولی باید دید که مسئولین یووه چه تصمیمی در این رابطه گرفته اند و آیا موفق شده اند رونالدو را راضی کنند که با هم تیمی سابقش بار دیگر هم تیمی شود یا نه.

دیدگاه‌ها