کد خبر : 1582830 | 20 دی 1397 ساعت 23:26 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

زاکرونی: امارات بازی به بازی بهتر می‌شود

آلبرتو زاکرونی اعتقاد دارد تیم های این دوره جام ملت ها نسبت به دوره های قبلی بهتر هستند.

زاکرونی: امارات بازی به بازی بهتر می‌شود

به گزارش ورزش سه، آلبرتو زاکرونی سرمربی تیم ملی امارات پس از پیروزی مقابل هند گفت: ما خیلی به مشکل خوردیم در نیمه اول به خاطر این که حریف بازیکنان سرعتی زیادی داشت که در ضد حمله خطرناک بودند. در بین دو نیمه تغییراتی دادیم و این نقص را برطرف کردیم و در نیمه دوم توپ های زیادی را به دست آوردیم و توانستیم بهتر ظاهر شویم. همین تغییرات باعث شدند بتوانیم گل دوم را هم بزنیم.

 

وی افزود: بازی با بحرین برای ما خیلی بد و افسوس برانگیز بود ولی ما امروز پیروز شدیم و این را به هواداران تقدیم و از بازیکنان بابت عملکردشان تشکر میکنم. چیزی که برای من مهم است این است که بازیکنانم بازی به بازی بهتر می‌شوند و برای همین من به بازیکنان ذخیره هم احتیاج دارم.

 

زاکرونی اظهار داشت: تمام بازیکنان برای بهتر شدن شکل تیمی مهم هستند و از آن ها در طول تورنمنت استفاده خواهیم کرد. پیروزی هند جلوی تایلند یک اتفاق نبود و آن ها با عملکردشان در مقابل ما کیفیت فنی بالای خود را نشان دادند. ما از فردا برای بازی با تایلند خودمان را آماده میکنیم و تیم هایی که در این دوره جام ملت ها هستند به نظرم نسبت به قبل بهتر هستند و پیشرفت داشته اند.

دیدگاه‌ها