کد خبر : 1583143 | 22 دی 1397 ساعت 11:31 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

بنتو نگران؛ کره صدرنشین صعود می‌کند؟

چین تیم اول گروه c می شود یا کره جنوبی؟ نگرانی را می شود در تصویر بنتو به وضوح دید. تیم او همان طور که در بازی با فیلپین با یک گل پیروز شد در بازی با قرقیزستان هم برد خفیفی داشت. برتری یک بر صفر!

بنتو نگران؛ کره صدرنشین صعود می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، اگر چه در حال حاضر تیم کره جنوبی به لطف دو برد 6 امتیازی است اما تیم اول گروه چین است که در روز اول بازی ها قرقیزستان را با نتیجه دو بر یک شکست داد و در ادامه سه گل به فیلپین زد و حالا تقابل این دو تیم در روز پایانی بازی های گروهی یعنی چهارشنبه فینال گروه خواهد بود. تساوی با هر نتیجه ای رای به صدرنشینی چین می دهد و کره جنوبی برای اول شدن در گروه یک راه دارد. شکست تیم چین.

 

شاگردان بنتو در جام جهانی 2018 آلمان، قهرمان دوره قبل را با دو گل شکست دادند اما در دو بازی سپری شده با تیم های کم نام و نشان و شاید هم درجه سوم با یک گل پیروز شدند! و این نگرانی هایی را برای این مربی ایجاد کرده است. برای کره جنوبی مهم است تیم اول گروه C شود چرا که دراین صورت با تیم سوم گروه A-B-F بازی خواهد کرد. تایلند، سوریه و ترکمنستان تیم های سوم این گروه ها هستند. اما کره جنوبی اگر در گروه دوم شود با تیم دوم گروه A دیدار خواهد کرد که این تیم هم اکنون هند است.

 

اما کره ای ها در تحلیل تیم بنتو به این نکته اشاره می کنند که مهم تر از تقابل با حریفان بعدی و اینکه کدام تیم حریف کره جنوبی می شود شیوه بازی این تیم است. شیوه ای که قطعا ایراد داشته که نتایج مورد اشاره را رقم زده است. چینی ها 3 گل به تیم ملی فیلیپین زدند اما کره جنوبی تنها یک بار موفق به باز کردن دروازه این تیم شد. کره جنوبی همواره در جام ملت های آسیا مدعی سنتی قهرمانی بوده است. در کنار ژاپن اما نمایش این دو تیم دست کم در مرحله گروهی مقتدرانه نبوده است. درست بر خلاف ایران و عربستان. تا جایی که برخی تحلیل می کنند جام ملتهای 2019 آسیا قهرمانی غیر از کره جنوبی و ژاپن را به خود خواهد دید چرا که امسال سال کره جنوبی و ژاپن نیست.

 

کره جنوبی 59 سال است که در جام ملت های آسیا قهرمان نشده است. بیشتر از مدت زمانی که از آخرین قهرمانی ایران در جام ملت ها می گذرد و با این نمایش ها انتظار می رود دوری کره ای‌ها از جام بیشتر و بیشتر شود.

دیدگاه‌ها