کد خبر : 1583686 | 24 دی 1397 ساعت 09:48 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

دیلی‌میل: اونای امری، خواهان جدایی اوزیل از آرسنال

روزنامه انگیسی دیلی‌میل مدعی شد اونای امری، سرمربی آرسنال، می‌خواهد مسوت اوزیل این تیم را ترک کند تا جای خالی برای خرید بازیکنان جدید در فرصت نقل و انتقالات ژانویه، برای آرسنال بوجود آید.

دیلی‌میل: اونای امری، خواهان جدایی اوزیل از آرسنال

به گزارش "ورزش سه"،  مسوت اوزیل بار دیگر توسط اونای امری، سرمربی آرسنال، نیمکت نشین شد. در جریان شکست 1-0 آرسنال مقابل وستهام که روز شنبه در زمین وستهام اتفاق افتاد، امری، که بار دیگر اوزیل را نیمکت‌نشین کرده بود گفت تنها بازیکنانی را به میدان می‌فرستد که استحقاق حضور در بازی را داشته باشند.

 

1372666

 

روزنامه انگلیسی دیلی‌میل، در گزارشی با توجه به نیمکت‌نشینی دوباره مسوت اوزیل، مدعی شد که اونای امری می‌خواهد اوزیل، آرسنال را ترک کند تا جای خالی مورد نیاز او برای جذب بازیکنان جدید در ماه ژانویه و تقویت تیمش بوجود آید. دیلی‌میل می‌گوید این اقدام امری پیامی هدف‌دار برای مدیران باشگاه آرسنال بوده تا به آنها بفهماند که فروش اوزیل از نظر سرمربی تیم هیچ مانعی ندارد.

 

امری در پایان بازی مقابل وستهام در پاسخ سوالهای متعدد خبرنگاران درباره نیمکت‌نشینی اوزیل گفت:" بازیکنانی که امروز در میدان بودند کسانی بودند که استحقاق حضور در این بازی را داشتند. اوزیل گاهی به ما کمک می‌کند ولی گاهی هم هست که به ما کمک نمی‌کند، حالا یا به خاطر اینکه مصدوم است یا به این خاطر که بازی، مال او نیست".

 

 

دیدگاه‌ها