کد خبر : 1583710 | 24 دی 1397 ساعت 10:36 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی تاتنهام از احتمال مصدومیت جدی هری کین

مائوریسیو پوچتینو که تیمش، تاتنهام، دیشب در خانه خود مقابل منچستریونایتد با نتیجه 1-0 شکست خورد از مصدومیت هری کین، کاپیتان و گلزن اول تیمش نگران است.

نگرانی تاتنهام از احتمال مصدومیت جدی هری کین

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام، بعد از شکست دیشب تیمش مقابل منچستریونایتد از مصدومیت هری کین،  کاپیتان و ستاره بزرگ تیمش نگران است. پوچتینو بعد از بازی دیشب به خبرنگاران گفته بود هری کین در جریان بازی از ناحیه قوزک پا آسیب دیده و دچار تورم شده است.

 

1372673

 

در لحظات آخر بازی دیشب و به خصوص زمانی که سوت پایان بازی به صدا درآمد، از تصاویر دوربین‌های تلویزیونی به نظر می‌رسید که هری کین، لنگ لنگان روی زمین چمن راه می‌رود. پوچتینو بعد از بازی درحالیکه به وضوح مشخص بود از احتمال مصدومیت کاپیتانش نگران است به خبرنگاران گفت که باید منتظر بمانند تا مشخص شود هری کین چه شرایطی خواهد داشت.

 

نگرانی پوچتینو از مصدومیت هری کین از این بابت است که با توجه به اینکه سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای اسپرز، این تیم را ترک کرده تا در جام ملتهای آسیا برای تیم ملی کشورش بازی کند، مصدومیت جدی کین می‌تواند ضربه بسیار سختی به امیدهای تاتنهام در نیم‌فصل دوم رقابتهای لیگ برتر باشد.

 

 

دیدگاه‌ها