کد خبر : 1583805 | 24 دی 1397 ساعت 13:53 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

نویل: فعلا نباید به دائمی شدن قرارداد سولسشر پرداخت

گری نیول معتقد است که اوله گونار سولسشر با وجود نتایج خوبی که تا به حال کسب کرده، هنوز جایگاهش بر نیمکت شیاطین سرخ را قطعی نکرده است.

نویل: فعلا نباید به دائمی شدن قرارداد سولسشر پرداخت

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ پس از اخراج ژوزه مورینیو، مهاجم سابق خود را به عنوان مربی موقت تا پایان فصل انتخاب کردند. او تا به اینجا 6 پیروزی پیاپی کسب کرده و رکورد سر مت بازبی را شکسته و به نام خود زده است. در حالی که صحبت از دائمی شدن قرارداد سولسشر مطرح می‌شود ولی نویل معتقد است که سرمربی نروژی برای تثبیت جایگاهش باید باز هم بجنگد.

 

 

1372575

 

 

او پس از پیروزی 1-0 یونایتد مقابل تاتنهام گفت:" پیش از بازی، گفتم که اگر منچستریونایتد شکست بخورد، این نتیجه نباید مربی بعدی را تعیین کند. حالا که یونایتد پیروز شده می‌گویم که این نتیجه نیز نباید تاثیری بر مربی بعدی داشته باشد. اصلا نباید اینطور به موضوع نگاه شود. نباید هفته به هفته ببینیم که سولسشر سرمربی تیم در پایان فصل خواهد بود یا نه.

 

در ماه آوریل یا می که بازی ها انجام شده باید مشخص شود که سولسشر مربی خوبی برای تیم خواهد بود یا نه. ولی شروع فوق العاده ای با او رقم خورده است. من برای او خیلی خوشحلم زیرا شخصیتی فوق العاده است. نگاه خاصی به بازی دارد و این را در نیمه اول دیدار مقابل تاتنهام مشاهده کردیم. او به شکلی درست در مربی گری پیشرفت کرده است."

دیدگاه‌ها