کد خبر : 1583984 | 25 دی 1397 ساعت 10:50 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

صعود امارات در ناامیدی هواداران میزبان

زاکرونی بدون محبوبیت ادامه می دهد

با وجود صعود میزبان به مرحله بعدی رقابت های جام ملت ها سرمربی ایتالیایی این تیم از سوی سکوها و رسانه ها تحت فشار قرار دارد.

زاکرونی بدون محبوبیت ادامه می دهد

به گزارش" ورزش سه" آلبرتو زاکرونی مربی 65 ساله و ایتالیایی تیم ملی امارات روزهای سختی را در جام ملت های 2019 سپری می کند. یک تساوی دشوار برابر بحرین،  یک برد با تلاش بسیار برابر تیم هند و در نهایت صعود با تساوی یک بر یک برابر تایلند نتایجی نیست که اماراتی را راضی کرده باشد.


درباره آلبرتو زاکرونی گفته می شود او بیش از آنکه یک مربی بزرگ باشد شانس این را داشته که در تمام تیم های  بزرگ فوتبال ایتالیا مثل میلان، یووه، اینتر ، لازیو مربیگری کند. او در فصل 98-99 با میلان قهرمان سری آ و در سال 2011 ژاپن را به مقام قهرمانی در جام ملت های آسیا رساند و بعد از یک فصل حضور در بیجینگ گوآن چین به تیم ملی امارات پیوست.


زاک در صحرا


آلبرتو زاکرونی اما در امارات دست کم مربی محبوبی نبوده است. اماراتی ها او را به داشتن افکار تدافعی متهم کرده و امارات زاکرونی را تیمی محتاط و غیرجسور می دانند. او از اکتبر سال 2017 که روی نیمکت امارات نشسته در بیست و یک  بازی تنها 5 بار برنده شده است. 9 تساوی و 7 شکست نتایجی بوده که این تیم با این مربی گرفته است. تعداد بالای تساوی های امارات می تواند بیانگر سبک و افکار تاکتیکی محتاطانه این مربی ایتالیایی باشد.


اکنون و در شرایطی که امارات میزبان جام ملت های آسیا است عملکرد زاکرونی بیشتر از قبل هم زیر ذره بین قرار گرفته و آنچه امروز هواداران اماراتی را ناراضی تر از قبل نشان می دهد این است که تیم میزبان توان حضور در بین تیم های نهایی بازی ها را نخواهد داشت. این شرایط میزان از ناامیدی در دو روز اول بازی ها روی سکوها و رسانه های اماراتی ملموس بوده و از همان روز اول گزینه ای مثل زلاتکو دالیچ نیز که کاملا شرایط متفاوتی نسبت به زاکرونی در امارات دارد مطرح شد. با این وجود سرمربی ایتالیایی با حداقل محبوبیت در امارات همراه این تیم به کارش ادامه می دهد و تیمش را برای بازی های مرحله یک هشتم آماده می کند.


حریف امارات در مرحله بعد با یکی از تیم های سوم گروه های D،C،E بازی خواهد کرد که احتمالا تیم هایی مثل قرقیزستان، فیلیپین، ویتنام و لبنان حریف این تیم خواهند شد. شاید امارات بتواند با زاکرونی به یک چهارم هم برسد اما رسیدن به نیمه نهایی چیزی نیست که هواداران میزبان بتوانند با این تیم متصور شوند.

دیدگاه‌ها