کد خبر : 1584123 | 25 دی 1397 ساعت 19:09 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی بازیکنان موثر سرخ‌های مازنی در راه است؟

گویا امید سینک هم به دنبال این است بند فسخ قراردادش را فعال کند و از این طریق به تیم دیگری از لیگ برتر ملحق شود.

جدایی بازیکنان موثر سرخ‌های مازنی در راه است؟

به گزارش "ورزش سه" حامد لک اولین بازیکن نساجی بود که به صورت رسمی و با دریافت رضایتنامه از جمع سرخپوشان مازنی جدا و راهی سایپا تهران شد. در این بین شنیده می‌شود که دیگر بازیکن نساجی از جمله امید سینک هم مورد نظر علی دایی برای نیم فصل دوم قرار دارد و شاید او هم با جدایی از تیمش به جمع نارنجی پوشان اضافه شود.

 

گویا امید سینک هم در قرارداد خود یک بند اضافه کرده است و می‌تواند در صورت عدم دریافت به موقع قراردادش، در نقل و انتقالات نیم فصل به صورت یک طرفه فسخ کرده و راهی تیم دیگری بشود. درست به مانند دروازه‌بان با تجربه این تیم که به سایپا پیوست.

 

اما از روز گذشته شایعاتی مبنی بر بازگشت دوباره جواد نکونام به نیمکت نساجی شنیده می‌شود. موضوعی که هیچ یک از دو طرف تا به الان موضع شفافی نسبت به آن اتخاذ نکرده‌اند. همین حرف هم باعث شده تعدادی از بازیکنان نساجی از جمله امید سینک که سودای جدایی در سر داشتند، فعلا دست نگه دارد و در صورت بازگشت نکونام کارش را در قائمشهر ادامه دهد. بازیکنان دیگری از جمله فرشاد فرجی که از دو تیم جنوبی ایران پیشنهاد خوبی دریافت کرده و هم‌چنین محمد آبشک هم در انتظار تصمیم مالکان باشگاه و سرمربی جوانشان هستند تا در صورت توافق باز هم پیراهن نساجی را در نیم فصل دوم بر تن کنند.

 

دیدگاه‌ها