کد خبر : 1584481 | 26 دی 1397 ساعت 22:16 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه ما حفظ بازی و وارد نشدن به حواشی بود

طارمی: تلافی از عراق بماند برای مراحل بعدی

مهدی طارمی با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنها در خصوص نتایج تیم ملی در مرحله گروهی پاسخ داد.

طارمی: تلافی از عراق بماند برای مراحل بعدی

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم شماره 17 تیم ملی که با دو گل زده، عملکرد مناسبی از خود به جا گذاشته، در دیدار با عراق کار را از نیمکت آغاز کرد و در ادامه به ترکیب تیم ملی اضافه شد. او در پایان این جدال که با تساوی بدون گل و صعود ایران به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی همراه بود، برابر خبرنگاران حضور یافت و به سوالات آنها پاسخ داد.


طارمی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: بازی زیاد باکیفیت و آنطور که انتظار داشتیم نبود. ما برنامه مان این بود که بازی را کنترل کنیم و به این شکل هم پیش رفت.


وی ادامه داد: ما برنامه داشتیم که بازی را کنترل کنیم و البته از فرصت سود ببریم اما مهم صعود تیم بود که به آن دست یافتیم.

 


طارمی درباره حریف بعدی تیم ملی گفت: مهم نیست که برابر چه تیمی قرار گیریم و ما تمرکزمان روی عملکرد تیم خودمان است و امیدواریم با ادامه این روند به راه مان ادامه دهیم.


مهاجم تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا در جدال با عراق به دنبال تساوی بودند گفت: ما نمی خواستیم بازی را احساسی کنیم و به دنبال این بودیم تا در صورتی که فرصت به دست بیاوریم به نتیجه برسیم. مهم نیست در چهار سال قبل چه اتفاقی افتاده و ما به اکنون و حال مان فکر می کنیم.


وی درباره اتفاقات روی نیمکت و درگیری لفظی مربیان گفت: آنها (عراقی‌ها) آمده بودند تا بازی را احساسی کنند. ما از قبل برنامه داشتیم که کنترل کنیم و وارد حاشیه نشویم. به جز یک درگیری در نیمه اول ما درگیر این حواشی نشدیم.


طارمی از انگیزه های خود برای گلزنی و اینکه اگر بازیکن ثابت بود چه عملکردی داشت، گفت: هر مهاجمی که به زمین می آید به دنبال این است که گل بزند. من که از ابتدا در زمین نبودم اما در همان دقایق به دنبال گلزنی بودم.


وی درباره اینکه اگر بار دیگر برابر عراق قرار گیرند چه تدبیری را دنبال خواهند کرد، گفت: صد درصد اگر در مراحل نیمه نهایی یا دیگر مرحله قرار گیریم شرایط فرق می کند و ما بیشتر فشار می آوردیم. در همان نیمه اول ما بعد از کمی فشار آنها را به عقب برگرداندیم. ما اینطور نمی‌ماندیم که آنها پاس بدهند و فشار بیاورند. بازی به بازی فرق می کند و نمی شود در هر بازی یک شکل بازی کرد و ان شاالله اگر در بازی بعدی به تور ما بخورند، تلافی چهار سال قبل را هم در می‌آوریم.

دیدگاه‌ها