کد خبر : 1584585 | 27 دی 1397 ساعت 12:05 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

کارت زرد عجیب برای حضور در بازی حذفی؛

محرومیت کاپیتان عربستان هدفمند بود؟

کاپیتان تیم ملی عربستان امشب در دیدار مقابل قطر حضور نخواهد داشت.

محرومیت کاپیتان عربستان هدفمند بود؟

به گزارش "ورزش سه"، امشب با انجام چهار دیدار بازی های مرحله گروهی جام ملتهای آسیا به طور کامل پایان می یابد. در یکی از مهم ترین بازی ها که جنگ سرگروهی گروه E به شمار می رود، تیم های عربستان و قطر به مصاف یکدیگر می روند.

 

این دو تیم با 6 امتیاز صعود خود به مرحله بعدی را قطعی کرده اند و امشب برنده بازی رو در رو به عنوان سرگروه صعود می کند. ضمن اینکه نتیجه تساوی هم به خاطر تفاضل گل، قطر را سرگروه خواهد کرد.

 

اما یک بازیکن کلیدی عربستان در بازی امشب غایب خواهد بود. سالم الدوساری، کاپیتان تیم ملی این کشور که بهترین بازیکن این تیم هم به حساب می آید، به دلیل محرومیت بازی سوم تیمش برابر قطر را از دست داده است.

 

اگر به کارت زردی که دوساری در بازی قبلی برابر لبنان گرفت نگاه کنیم، احتمالی از عامدانه بودن در آن به چشم می خورد. او در دقایق پایانی بازی برای زدن یک ضربه خطا در زمین خودی پشت توپ قرار گرفت اما مکث زیادی کرد. همین تعلل باعث شد داور به او کارت زرد نشان دهد. بلافاصله پس از گرفتن اخطار، سالم الدوساری توپ را رها کرد و زدن ضربه را به بازیکنان دیگر تیمش سپرد.

 

چنین حرکتی که در صورت بررسی و سختگیری ای اف سی می توانست با محرومیت کاپیتان عربستان همراه شود، بازی مهم امشب را از دوساری گرفت ولی او حضور خود در مراحل حذفی را برای عربستان تضمین کرد. هرچند معمای صعود تیم ها و قرعه های مرحله بعدی به قدری پیچیده شده که شاید نتیجه نگرفتن عربستان در همین بازی، ادامه کار را برای این تیم بسیار سخت کند.

 

دیدگاه‌ها