کد خبر : 1584656 | 27 دی 1397 ساعت 17:23 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

مس کرمان صفر - گل گهر 1

لیگ یک / دربی و صدر تقدیم به سیرجان!

دیدار دو تیم کرمانی مس کرمان و گل گهر سیرجان نقطه عطف رقابتهای لیگ دسته اول بود؛ مسابقه ای که با برد شاگردان وینکو بگوویچ و صدرنشینی آنها در لیگ همراه شد.

لیگ یک / دربی و صدر تقدیم به سیرجان!

به گزارش "ورزش سه"،در حالی که نزدیک به 7 هزار نفر تماشاگر دربی کرمانی ها بودند، گل گهر با گل زودهنگام پیمان رنجبری در دقیقه 2 از مس پیش افتاد و 90 دقیقه این نتیجه را حفظ کرد. گل گهر که با شکست شاهین بوشهر در هفته هجدهم خود را در کورس برای رسیدن به سهمیه لیگ برتری شدن قرار داده بود با شکست مس در خانه و البته باخت سرخپوشان در ارومیه یکه و تنها با 36 امتیاز صدرنشین شد. البته تنها حریفان سرسخت گل گهر تیم های دوم و سوم گروه نیستند و مابقی حریفان  هم با وجود جا ماندن از سایر رقبا باز هم شانس صعود و نزدیکی به صدر را دارند.


گل گهر که در دقیقه ۲ مسابقه به گل رسیده بود در این مسابقه تلاش بسیاری برای حفظ تک گل خود کرد. این مسابقه ای بود بسیار جذاب، هیجانی و دیدنی که هزاران هوادار کرمانی و سیرجانی حاضر در ورزشگاه را سیراب کرد و اگرچه مسی ها با کمی شانس می توانستند به گل هم دست پیدا کنند اما این اتفاق برایشان رخ نداد تا با ۲۹ امتیاز همچنان در رده سوم جدول باقی بمانند. البته این شکست که دومین باخت مس به گل گهر محسوب می شود باعث به وجود آمدن اعتراضاتی از سوی هواداران علیه نادر دست نشان شد.


دست نشان پیش از این با 4 تیم مس کرمان، استیل آذین، نفت تهران، نفت آبادان به لیگ برتر صعود کرده و قصد دارد دوباره این تیم را خود به لیگ برتر بیاورد. البته وینکو هم در 3 سال گذشته هر بار تیم را تا رتبه سوم و چهارم بالا آورده است اما این تیم در روزهای آخر از کورس جا مانده و لیگ برتری نشده است. کورس دو تیم بالانشین کرمانی برای صعود به لیگ برتر و انگیزه بالای دو سرمربی سابقا لیگ برتری همه جانبه این بازی و رقابت های این دو تیم را مقابل حریفان جذاب و دیدنی کرده بود.


مس کرمان در این بازی یک اخراجی هم داد و مهدی تیکدری ستاره نارنجی پوشان میزبان در اواخر مسابقه با تصمیم داور از زمین اخراج شد تا نادر دست نشان بیش از گذشته از داور مهمترین مسابقه عصبانی و شکار باشد.


یکی دیگری از اتفاقات جالب این بازی کار خیرخواهانه و تکریم و دلجویی از کودکان کار با همکاری باشگاه مس و شهرداری کرمان پیش از دیدار با گل‌گهر توسط مسئولین استان بود.

 

دیدگاه‌ها