کد خبر : 1584991 | 29 دی 1397 ساعت 10:50 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

همه کارشناس فوتبال شده اند

رییس فوتبال امارات: زاکرونی خیاط خوبی است

فشارهایی که اینروزها بر روی آلبرتو زاکرونی مربی ایتالیایی تیم ملی امارات وجود دارد رئیس فدراسیون این کشور را مجبور به پاسخگویی کرد.

رییس فوتبال امارات: زاکرونی خیاط خوبی است

به گزارش"ورزش سه" حتی صعود امارات به مرحله یک هشتم نیز فشارها را از روی آلبرتو زاکرونی کم نکرده است. او باید تحت همین فشار رسانه ای و سکوها تیمش را برای بازی روز دوشنبه برابر قرقیزستان آماده کند.


مروان بن غلیطه رئیس فدراسیون فوتبال امارات که در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرده بود با انتقاد از این فضای منفی رسانه ای که برای سرمربی تیم به وجود آمده گفت:« الان در شبکه های اجتماعی همه تحلیلگر، کارشناس و منتقد شده اند و دائم  از  تیم ملی و فدراسیون انتقاد می کنند. اما شما به عنوان یک مجموعه وقتی برنامه ای را در نظر دارید در همان راه پیش می روید و کاری هم به حواشی دور و برتان ندارید.»


او با اشاره به سرمربی ایتالیایی تیم ملی امارات هم گفت:« ما وقتی زاکرونی را برای تیم ملی امارات انتخاب کردیم اعتبار، توانایی و کارنامه اش را در نظر گرفتیم و با او این راه را آغاز کردیم.» بن غلیطه در ادامه افزود:« آقای زاکرونی در اولین کنفرانس خبری اش بعد از انتخاب به عنوان سرمربی امارات حرف جالبی زد. او گفت من یک خیاط هستم و براساس داشته هایم می توانم لباس بدوزم. به عنوان یک فدراسیون باید ببینید چه چیزی به مربی می دهید و چه می گیرید؟ وقتی بازیکن مهمی مثل عموری(عمرعبدالرحمن) را از دست می دهید؛ درست است بازیکنان جدید و جوان ها جبران کرده و جای خالی او را پر کردند، اما از دست دادن چنین بازیکنی قبل از یک تورنمنت می تواند به تیم ضربه بزند.»


امارات در حالی روز دوشنبه به مصاف قرقیزستان می رود که این تیم هنوز نتوانسته نظر مثبت هواداران و رسانه های این کشور را به دست بیاورد.

 

دیدگاه‌ها