کد خبر : 1585071 | 29 دی 1397 ساعت 15:41 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا از جذب ستاره مکزیکی منصرف شد

کارلوس ولا که به نظر می رسید در آستانه پیوستن به بارسا قرار دارد، در نهایت از فهرست خرید این تیم خارج شد.

بارسلونا از جذب ستاره مکزیکی منصرف شد

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش بود که رسانه های اسپانیایی خبر از انتقال قطعی کارلوس ولا به بارسا دادند. ستاره مکزیکی سابق سوسیداد که مدتی است به لوس آنجلس گلسکی نقل مکان کرده و در آنجا نیز به درخشش خود ادامه داده است. بازیکنی که دستمزدی 6 میلیون یورویی دریافت می کند و تبدیل به محبوب ترین بازیکن در نزد هواداران گلکسی شده است.

در حالی که به نظر می رسید همه چیز برای انتقال ولا به بارسا فراهم است، در نهایت سران باشگاه کاتالان از جذب او منصرف شدند.

 

 

1374176

 

 

بارسا به دنبال جانشین برای منیر الحدادی است، مهاجمی که بتواند ذخیره ای مناسب برای سوارز باشد اما به دلیل دوری چند ماهه از فوتبال اروپا و تردید سران بارسا در مورد فرم فعلی ولا، در نهایت  انتقال او منتفی شد. ولا به نظر بازیکنی نیست که بتواند در لیگ قهرمانان ترس را به رقبای بارسا منتقل کند نیست و به دلیل کم تجربگی در بالاترین سطح فوتبال اروپا، در بازی هایی که کار گره می خورد، نمی توانست ناجی بارسا شود.


فرناندو یورنته که در بیلبائو سابقه کار کردن با والورده را دارد، تمام شرایط مدنظر بارسا برای جانشینی منیر را دارد اما پس از مصدومیت هری کین، حالا جدا کردن یورنته از تاتنهام به نظر غیرممکن می رسد. باید دید در فاصله باقیمانده تا اتمام انتقالات زمستانی، بارسا بالاخره با چه مهاجمی به توافق خواهد رسید.

دیدگاه‌ها