کد خبر : 1585124 | 29 دی 1397 ساعت 19:08 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

عامرشفیع:

بورکیلمانس ذهنیت ما را تغییر داده است

عامرشفیع معتقد است بورکیلمانس نقش بسیارزیادی در موفقیت های اخیر این تیم دارد و خود بورکیلمانس اعلام داشته در مورد حضور یا عدم حضورش هنوز هیچ تصمیمی نگرفته است.

بورکیلمانس ذهنیت ما را تغییر داده است

یه گزارش "ورزش سه"، عامر شفیع سنگربان کهنه کار تیم ملی اردن ازنقش حیاتی بور کیلمانس درپیشرفت فوتبال اردن بسیار تمجید کرد ضمن آنکه  او گفت:« در حال حاضر تمام تمرکزشان معطوف به دیدار مقابل ویتنام است.»


تیم ملی اردن با هدایت سرمربی بلژیکی خودش بعد از شکست دادن  استرالیا مدافع عنوان قهرمانی در اولین گام و تیم ملی سوریه  قبل از مواجهه شدن با تیم ملی فلسطین  صعود  خودش را به عنوان تیم اول گروه مسجل کرده بود.


 عامر شفیع درخصوص شرایط  تیم ملی اردن گفت:« ما  یک نسل طلایی داریم  که با اندیشه های تازه و مدبرانه بورکیلمانس پیشرفت قابل توجه ای داشته است و معتقدم  پیروزی مقابل استرالیا اوج این هنرنمایی  بود.»


 بورکیلمانس 55 ساله بعد از برکناری ابو عباد  که  از ماه سپتامبربه هدایت تیم ملی اردن منصوب شد.


 عامر شفیع درادامه افزود:«  او در وهله اول  اعتماد به نفس ما را تقویت کرد و ما را همواره به قدم برداشتن در راه  پیروزی تشویق کرد در حالی که خود او هم به این امر اعتقاد داشت و خدا شکر که این کار او محقق شد. او در کل ذهنیت ما را تغییر داد.»


ویتال بورکیلمانس از سال 2012 تا سال 2016 در کنار مارک ویلموتس در کادر رهبری تیم ملی بلژیک  حضور داشت و در آن دوران تجربیات بسیار زیادی درعرصه  مربی گری ملی  کسب  کرد.


بورکیلمانس  نیز  که هنوز در مورد  بودن یا نبودن در تیم اردن حاضر به صحبت نشده است در باره ادامه رقابت ها گفت:« برای من صرفا همین  جام ملت های آسیا  از هر چیزی دیگری مهم تراست و بی صبرانه منتظر سوت آغازمسابقه مان با ویتنام هستیم و در آینده  همه چیز مشخص خواهد شدو چه اتفاقی  منتظر من است.»


 برنده دیداراردن و ویتنام  باید در روز پنج شنبه 4 بهمن به مصاف برنده بازی ژاپن و عربستان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها