کد خبر : 1585339 | 30 دی 1397 ساعت 15:55 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت اسطوره بارسا از جذب ستاره مکزیکی

هریستو استویچکوف، اسطوره بلغاری بارسلونا امیدوار است تا کارلوس ولا، ستاره مکزیکی به تیم محبوبش بپیوندد.

حمایت اسطوره بارسا از جذب ستاره مکزیکی

به گزارش "ورزش سه"، بارسا به دنبال تقویت خط حمله خود در انتقالات زمستانی است. به فاصله ده روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، هنوز مشخص نیست که گزینه موردنظر بارسا دقیقا چه بازیکنی است. شایعات مختلفی شنیده می شود که بارسا علاقه مند است تا کارلوس ولا، ستاره مکزیکی سابق سوسیداد و فعلی لوس آنجلس گلکسی را به خدمت بگیرد.

در همین رابطه، روز گذشته موندودپورتیوو ادعا کرد که سران بارسا از جذب این بازیکن منصرف شده اند اما امروز اسپورت به از سر گیری دوباره مذاکرات بارسا و باشگاه آمریکایی اشاره کرده است.

گویا توافق با خود بازیکن قطعی است ولی مذاکرت با گلکسی هنوز به نتیجه نرسیده است.

 

 

1374176

 

 

هریستو استویچکوف در مورد احتمال انتقال ولا به بارسلونا گفت:« ولا بازیکنی است که به خوبی با لالیگا آشنایی دارد و بازی های تماشایی او در سوسیداد را هنوز به یاد داریم. جذب او هزینه بالایی ندارد و وفق پیدا کردن او با بارسا هم خیلی سریع خواهد بود.

اگر به بارسلونا برود، از همان اولین بازی، هواداران را به وجد می آورد. در حال حاضر نمی دانم هدف بارسلونا چیست و اینکه او را قرضی تا پایان فصل می خواهد یا قصد دارد بند خرید دائمی را در قرارداد او بگنجاند. اگر انتقال او صورت بگیرد، معتقدم خرید خوبی برای بارسا خواهد بود.»

 

دیدگاه‌ها