کد خبر : 1586815 | 06 بهمن 1397 ساعت 08:35 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: ضدحمله تاکتیک سنتی یونایتد است

منچستریونایتد دیروز در مرحله چهارم جام حذفی انگلیس در خانه آرسنال موفق شد با نتیجه 3-1 از سد این تیم بگذرد. اوله گنار سولسشر بعد از بازی، پیروزی شاگردانش را فوق‌العاده خواند.

سولسشر: ضدحمله تاکتیک سنتی یونایتد است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیروز در استادیوم امارات، ورزشگاه خانگی آرسنال، در مرحله چهارم جام حذفی انگلیس به مصاف شاگردان اونای امری رفت و در نهایت با نتیجه 3-1 به پیروزی رسید. اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت یونایتد، بعد از بازی، این پیروزی و صعود به مرحله بعدی جام حذفی را اتفاقی فوق‌العاده خواند و گفت آرسنال یکی از سخت‌ترین حریفانی بوده که شاگردان او در این فصل با آنها روبرو شده‌اند.

 

 سولسشر بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" من از وقتی سکان هدایت یونایتد را به عهده گرفته‌ام یکی از مشکلات بزرگم انتخاب ترکیب تیم بوده است. چون تیم ما پر از بازیکنان خوب است. ولی وظیفه ما مربی‌ها این است که تاکتیک مناسب و بازیکنان مناسب برای هر بازی را انتخاب کرده و به زمین بفرستیم. ما باید چند نفر از بازیکنان‌مان استراحت می‌دادیم چون بازی‌های بزرگی در پیش داریم ولی هیچ نگرانی وجود ندارد چون بازیکنانی داریم که آماده‌اند و می‌توانند جای آنها را پر کنند".

 

سولسشر در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" ما امروز بیشتر از بازی‌های قبل شبیه یک تیم کامل شده بودیم. درون زمین سازمان‌یافته‌تر بودیم و در دفاع و ضدحمله با تلاش بسیار و پشتکار عالی کار می‌کردیم. ضدحمله تاکتیک سنتی منچستریونایتد است. از وین رونی گرفته تا کریستیانو رونالدو تا جی سونگ پارک، ما در سالهای گذشته بارها و بارها از این روش به آرسنال گل زده‌ایم".

 

سولسشر در ادامه گفت:" امروز قدم بزرگی رو به جلو برداشتیم. تیم ما نسبت به بازی تاتنهام به مراتب بهتر شده و پیشرفت کرده. نمی‌خواهم هیجان‌زده بشوم و درباره آینده ادعاهای بزرگ بکنم. ما فقط باید به تلاش کردن ادامه بدهیم و به بازی بعدی فکر کنیم".

 

دیدگاه‌ها