کد خبر : 1586827 | 06 بهمن 1397 ساعت 09:58 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

موفقیت "زاک پیر" بدون مرد سال آسیا

عموری در جشن صعود اماراتی ها (عکس)

در غیاب مرد سال آسیا و ستاره دوره قبل جام ملت ها باز هم امارات به نیمه نهایی رسید تا میزبانی همچنان برای آنها خوش یمن باشد.

به گزارش "ورزش سه"، چهار سال بعد از درخشش عمر عبدالرحمان و رساندن امارات به نیمه نهایی در استرالیا 2015، این بار میزبانی به داد اماراتی ها رسید تا در غیاب کاپیتان کلیدی و مصدوم خود دوباره جشن حضور در این مرحله حساس و شیرین از مسابقات را تجربه کنند.


عمرعبدالرحمان دو ماه قبل در یکی از بازی های الهلال در لیگ عربستان با آسیب دیدگی شدید زانو و رباط صلیبی روبرو شد تا شوک بزرگی به میزبان جام ملت ها و آلبرتو زاکه رونی وارد شود. این غیبت می توانست بهای سنگینی برای امارات داشته باشد چون مرد سال سابق آسیا نقشی کلیدی و تعیین کننده در تیم ملی داشت و پرکردن جای خالی او آن هم در کشوری مثل امارات اصلا آسان نبود.


با این وجود "زاک پیر" با قبول این واقعیت که بدون ستاره اصلی باید وارد ماموریتی دشوار شود با هوش و زیرکی های خاص و همیشگی توانست در این ماموریت غیرممکن به موفقیت برسد. مرد ایتالیایی که دیشب برابر استرالیا شاهکار بزرگی خلق کرد بعد از بازی در حالی شادی خود با عموری(تماشاگر ویژه بازی) را تقسیم کرد تا ثابت کند در غیاب این ستاره هم می تواند با تیم نتایج خوبی بگیرد.


عموری که به خانه سال های گذشته بازگشته بود(ورزشگاه هزاع بن زاید) بعد از بازی نه تنها با زاکه رونی که با ستاره های سرشناس امارات همچون اسماعیل مطر و محمد اسماعیل دو بازمانده از نسل طلایی چهارسال پیش هم تصویری به یادگار انداخت که به سوژه اصلی رسانه های این کشور تبدیل شد.

 

1376444

 

1376445

دیدگاه‌ها