کد خبر : 1587051 | 07 بهمن 1397 ساعت 00:58 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

میلان 0-0 ناپولی: توقف پسران کارلتو در سن سیرو

ناپولی در دیداری خارج از خانه مقابل میلان با تساوی 0-0 متوقف شد و فاصله اش با یوونتوس در صدر جدول به 9 امتیاز افزایش پیدا کرد.

میلان 0-0 ناپولی: توقف پسران کارلتو در سن سیرو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی که مهمترین تعقیب کننده یوونتوس در کورس قهرمانی هستند، امشب در خانه میلان موفق به باز کردن دروازه حریف نشدند و در نهایت به تساوی رضایت دادند.

میلانی ها بازی را بهتر آغاز کردند اما این تیم میهمان بود که در دقیقه 6، اولین موقعیت جدی بازی را ایجاد کرد. روی ارسال مرتنس بود که خوسه کایخون می توانست با یک ضربه والی، دروازه را باز کند اما دوناروما با یک واکنش عالی، توپ را به بیرون فرستاد.

چند دقیقه بعد، نوبت میلانی ها بود که روی دروازه ناپولی خطرساز شوند اما کوترونه پاس در عمق عالی چالهان اوغلو را به بیرون زد.

 

1376706

 

بازی متعادل ادامه داشت و هر دو تیم صاحب موقعیت های دیگری هم شدند. در دقیقه 16، اینسینیه می توانست ناپولی را پیش بیندازد اما ضربه او هم راهی به چهارچوب دروازه میلان پیدا نکرد. در دقیقه 23، سوسو با یک پیشروی خوب، خود را در موقعیت شوتزنی قرار داد ولی ضربه او هم از بالای دروازه ناپولی به بیرون رفت.

بازی با همین روند دنبال شد و فرصت های دیگری هم روی دروازه به وجود آمد اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم میزبان بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که فرانک کسیه که روی ارسال کوترونه، صاحب موقعیت شده بود، دروازه را باز کند اما حضور به موقع مالکوئیت، دروازه ناپولی را نجات داد.

 

 

1376709

 

در ادامه ناپولی تا اندازه ای بازی را در دست گرفت اما در ایجاد موقعیت توفیقی نداشت. در دقیقه 64، بالاخره اولین موقعیت جدی ناپولی در نیمه دوم ایجاد شد اما ضربه آرکادیوش میلیک دقیقا به جایی رفت که دوناروما حضور داشت.

سه دقیقه بعد، ضربه والی زلینسکی، دوناروما را به دردسر انداخت اما پیش از اینکه کایخون بتواند از توپ برگشتی استفاده کند، دروازه بان میلان توپ را جمع کرد.

پس از آن نوبت میلانی ها بود تا ابتکار عمل را در دست بگیرند و صاحب دو موقعیت خوب پیاپی بشوند اما حضور به موقع مدافعان و دروازه بان ناپولی، مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.

در دقایق پایانی هر دو تیم موقعیت های خوبی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. در سومین دقیقه از وقت های تلف شده، فابین روئیز، کارت زرد دومش را به دلیل برخورد توپ به دستش دریافت کرد و از بازی اخراج شد تا ناپولی 10 نفره شود ولی این اتفاق تغییری در نتیجه ایجاد نکرد و بازی با همان نتیجه 0-0 به پایان رسید.

 

1376710

دیدگاه‌ها