کد خبر : 1587357 | 08 بهمن 1397 ساعت 09:12 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار بازی بزرگ با منچستریونایتد را از دست داد

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن تایید کرد که مصدومیتی که نیمار با آن مواجه شده باعث می‌شود ستاره برزیلی PSG هر دو بازی این تیم مقابل منچستریونایتد در چمپیونزلیگ را از دست بدهد.

نیمار بازی بزرگ با منچستریونایتد را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نگرانی‌های ابرازشده درباره مصدومیت نیمار، ستاره بزرگ پاری سن ژرمن و شایعات زیاد درباره رسیدن یا نرسیدن او به جدال بزرگ این تیم در رقابتهای چمپیونزلیگ، مقابل منچستریونایتد، توماس توخل سرمربی PSG اعلام کرد که نیمار قطعاً به بازی رفت مقابل یونایتد نخواهد رسید و از این گذشته به احتمال زیاد بعید است بتواند در بازی برگشت هم در مقابل یونایتد به میدان برود.

 

1376871

 

نیمار هفته گذشته در بازی PSG مقابل استراسبورگ که در جام حذفی فرانسه برگزار شد مصدوم شد تا با صورتی اشک‌آلود از زمین بیرون برود. معاینه‌های اولیه روی نیمار نشان داده بود که مصدومیت او نسبتا جدی است و آقای ستاره احتمالا مدتی را دور از میادین خواهد بود. نیمار همچنان نمی‌تواند وزن خود را روی پای راستش بیندازد و پزشکان به او گفته‌اند در بازی رفت مقابل منچستریونایتد در روز 12 فوریه که در اولد ترافورد برگزار می‌شود قادر به بازی نخواهد بود.

 

1375814

 

البته هنوز درباره نحوه معالجه و درمان مصدومیت نیمار تصمیم قطعی‌ای گرفته نشده و طبق گزارش روزنامه انگلیسی میرر قرار است پزشک تیم ملی برزیل این هفته با کادر پزشکی باشگاه پاری سن ژرمن دیدار کند و دو طرف با بررسی تمامی جوانب امر به این نتیجه برسند که آیا نیمار باید زیر تیغ جراحی قرار بگیرد یا نه.

 

 

دیدگاه‌ها