کد خبر : 1588128 | 11 بهمن 1397 ساعت 11:20 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

کامل بودیم و کامل تر شدیم

حمودی: داستان بازی برگشت با استقلال متفاوت است

پیکان در حالی خودش را برای آغاز رقابت های نیم فصل دوم آماده می کند که در اولین بازی برگشت باید در یک مسابقه حساس خانگی به مصاف استقلال برود.

حمودی: داستان بازی برگشت با استقلال متفاوت است

به گزارش"ورزش سه" رقابت های دور برگشت لیگ برتر به زودی آغاز خواهد شد و تیم پیکان در اولین مسابقه نیم فصل دوم روز پنجشنبه هجدهم بهمن در زمین خانگی اش میزبان استقلال تهران است. علی حمودی مدافع راست باتجربه پیکان که سابقه بازی در استقلال را دارد ابتدا درباره شرایط اینروزهای تیمش گفت:« ما تمرینات خیلی خوبی داریم، بازی های تدارکاتی مفیدی را هم برگزار کردیم و به امید خدا می خواهیم یکی از تیم های خوب نیم فصل دوم باشیم.»


او درباره کادرفنی جدید تیم پیکان و تمرینات آماده سازی تیمش گفت:« خوشبختانه هم بازیکنان و هم کادرفنی در این دو هفته به شناخت کافی از هم رسیده اند. الان تیم از نظر فنی و روحی شرایط خیلی خوبی دارد.»


مدافع راست پیکان درباره جدایی یا ورود بازیکنان جدید هم گفت:« تا الان جابر انصاری به تیم ما اضافه شده و اینکه آیا بازیکن جدیدی خواهیم گرفت را نمی دانم. درباره جدا شدن هم تا جایی که من می دانم هیچ بازیکنی از پیکان جدا نخواهد شد.»


حمودی در پاسخ به این سوال که با جدایی مهدی شیری آیا در جناح راست با کمبود بازیکن مواجه نخواهند شد افزود:« علاوه برخودم بازیکنان جوانی داریم که می توانند در این پست بازی کنند.»


او همچنین با اشاره به اولین بازی تیمش در نیم فصل دوم گفت:« ما در نیم فصل اول برابر استقلال مساوی کردیم اما شرایط بازی برگشت کاملا متفاوت است. ما می خواهیم نتایج نیم فصل اول را جبران کنیم و باید خوب امتیاز بگیریم به خصوص باید امتیازات بازی های خانگی را به دست بیاوریم. استقلال تیم بزرگی است و بازی برابر این تیم همیشه سخت است و من فکر می کنم داستان بازی دور برگشت ما و استقلال کاملا با بازی نیم فصل اول متفاوت باشد.»

 

دیدگاه‌ها