کد خبر : 1588175 | 11 بهمن 1397 ساعت 13:36 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت مبهم بوشهری ها و سرمربی سابق

جدایی فکری با هماهنگی یا بدون اطلاع(عکس)

بعد از جدایی ناگهانی محمود فکری مدیرعامل شاهین بوشهر اعلام کرد که این مربی بدون هماهنگی و اطلاع این تیم را ترک کرده است.

به گزارش " ورزش سه" محمود فکری در حالی با تیم سرخ پوشان پاکدشت به توافق رسید که مدیرعامل شاهین بوشهر این جدایی را بدون هماهنگی می داند. البته از ماه ها قبل همواره اخبار جدایی فکری و استعفای او از تیم بوشهری به گوش می رسید اما اینکه آیا فکری استعفا داده یا بدون هماهنگی رفته است موضوعی است که باید فکری و واعظی به طور شفاف بیان کنند. با این حال فکری که در ابتدای فصل به نظر می رسید با نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر حضور داشته باشد نوزده هفته در بوشهر ماند و حالا با سرخ پوشان پاکدشت فصل را ادامه می دهد.


محمود فکری سرمربیگری را به طور پیوسته از سال 1395 و با نساجی آغاز کرد اما بعد از چهارده هفته و به خاطر مشکلات مالی باشگاه این تیم را ترک کرد. او سپس از هفته بیست و دوم هدایت نفت مسجد سلیمان را به عهده گرفت و تا پایان فصل بعد هم هدایت این تیم را به عهده داشت.  فکری مسجد سلیمانی ها را به لیگ برتر رساند و انتظار می رفت که کار را با این تیم در لیگ هجدهم ادامه دهد اما در مسجد سلیمان نماند در حالی که با این تیم قرارداد بسته بود. فکری با وجود عقد قرارداد یک ساله این تیم را ترک و به شاهین بوشهر پیوست.


البته که در شاهین بوشهر هم تنها نوزده هفته مربیگری کرد و به دلایل مشکلات مالی و بعد از مدتی کش و قوس و حرف از جدایی از این تیم جدا شد و حالا او را باید روی نیمکت سرخپوشان ببینیم. اما اینکه آیا فکری که گفته می شد بارها قبل از این استعفا داده بدون هماهنگی و با توجه به داشتن قرارداد این تیم را ترک کرده مساله دیگری است. موضوعی که درباره نفت مسجد سلیمان هم رخ داد و او در عین داشتن قرارداد از تیم جدا شد.

 

1378020

 

دیدگاه‌ها