کد خبر : 1588973 | 14 بهمن 1397 ساعت 16:40 | 47K بازدید | 0 دیدگاه

همه سپاهانی‌ها پشت کاپیتان پاپی

حسین پاپی در حالی از حضور در سپاهان کنار کشید که می توانست رفتارهای دیگری داشته باشد.

همه سپاهانی‌ها پشت کاپیتان پاپی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم فوتبال سپاهان، کادر  فنی و مدیران باشگاه شرایط خاصی داشتند؛ آن‌ها باید از میان بازیکنان خود یک نام را به اجبار کنار می‌گذاشتند ولی انتخاب از میان بازیکنانی که در تیم حضور داشتند با توجه به نظر مثبتی که امیرقلعه نویی روی آن‌ها داشت، برای همه سخت شده بود.


در نهایت و در ساعت های پایانی بود که اعلام شد، حسین پاپی 33 ساله از تیم کنار خواهد رفت.


 پاپی طی نیم فصل اول زیاد برای سپاهان بازی نکرد ولی با توجه به کسوتی که داشت و پانزدهمین سال حضورش در باشگاه را تجربه می کرد، کاپیتان اول تیم بود  و زمانی که وارد زمین می‌شد، مهدی کیانی یا رسول نویدکیا بازوبند را به دستان او می بستند.


در واقع داستان از این قرار بوده که پاپی برای کنار رفتن از لیست داوطلب شده و گفته زمانی با ماندنم می‌توانستم به تیم کمک کنم و حالا هم با رفتنم.


این رفتار پاپی سبب شده تا امیرقلعه نویی سرمربی تیم برای تشکر از او پیش قدم شود و طی ساعات گذشته هم سایر بازیکنان تیم به حمایت از این بازیکن پرداخته‌اند و با انتشار پست هایی از رفتار او تمجید کرده‌اند.


البته هنوز مشخص نیست که پاپی در تمرینات سپاهانی‌ها در ادامه فصل حضور پیدا می‌کند یا خیر؛ چرا که سرمربی سپاهان اتخاذ این تصمیم را به عهده خود پاپی گذاشته و خود این بازیکن هم به صورت رسمی هنوز صحبتی در این مورد و آینده‌اش نداشته.

 

دیدگاه‌ها