کد خبر : 1589348 | 16 بهمن 1397 ساعت 11:10 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

با سه خرید خارجی و چهار خرید داخلی

العربی فعال ترین باشگاه قطری در بازار زمستانی

هفت خرید جدید در پنجره زمستانی باعث شد تا همه نگاه ها در لیگ ستارگان به باشگاه قدیمی و پرطرفدار العربی معطوف شود.

به گزارش "ورزش سه"، نیم فصل نخست لیگ ستارگان چندان به کام باشگاه العربی نبود تا جایی که سران این باشگاه با حمایت مالی اسپانسر جدید خود"بانک دوحه" بلافاصله سرمربی موفق تیم ملی ایسلند را جایگزین مربیان قبلی کردند بلکه همر هاگمیرسون بتواند دوباره زمینه پرواز عقاب های سرخ را فراهم کند.


بعد از ورود این مربی تغییرات در فهرست بازیکنان آغاز شد تا جایی که روزنامه استادالدوحه با انتشار گزارشی از عملکرد باشگاه در بازار زمستانی به العربی لقب فعال ترین تیم در این پنجره نقل و انتقالاتی را دارد . در این گزارش آمده است:« سران العربی با خرید مرتضی پورعلی گنجی از ایران، واسکوئز اسپانیایی و وینفرد بونی از ساحل عاج سه چهره سرشناس خارجی به تیم خود اضافه کردند ضمن این که مصعب خضر، ابراهیم ماجد و هاشم علی از السد و گریگوری گومز از السیلیه (دروازه بان) چهار خرید داخلی بودند که تیم العربی را برای دور برگشت تقویت کنند».


در این گزارش استادالدوحه پیش بینی کرد با این حجم از ستاره های جذب شده العربی امیدوار است در دور برگشت بتواند به جمع چهارتیم بالای جدول صعود و یکی از سهمیه های قطر در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

 

1379268

دیدگاه‌ها