کد خبر : 1590250 | 20 بهمن 1397 ساعت 08:30 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

اونای امری:

شانس چلسی و یونایتد برای صعود به CL بیشتر است

اونای امری، سرمربی آرسنال معتقد است منچستریونایتد و چلسی و نه تیم او، نامزدهای اصلی کسب مقام چهارمی لیگ برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هستند.

شانس چلسی و یونایتد برای صعود به CL بیشتر است

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به شرایط جدول لیگ برتر، درحالیکه منچسترسیتی، لیورپول و تاتنهام کم کم خود را از سایر تعقیب‌کنندگان‌شان جدا می‌کنند و به نظر می‌رسد سه رتبه اول لیگ برتر به این سه تیم تعلق خواهد گرفت، تنها یک سهمیه از سهمیه‌های لیگ قهرمانان انگلیس باقی می‌ماند که سایر تیم‌های انگلیسی برای کسب آن باید به رقابت ادامه دهند.

 

1365881

 

درحالیکه رقابت اصلی برای کسب این سهمیه بین تیم‌های چلسی، منچستریونایتد و آرسنال ادامه دارد، اونای امری، سرمربی توپچی‌ها در اعترافی جدید اعلام کرد که شانس اصلی برای کسب این سهمیه، تیمهای چلسی و یونایتد هستند و نه شاگردان او.

 

امری در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید آیا فکر می‌کند آرسنال به لیگ قهرمانان صعود خواهد کرد یا نه گفت:" چون ما الان ششم هستیم امکانش وجود دارد ولی خیلی بعید است. من به توانایی‌های تیم‌مان ایمان دارم ولی واقعیت همین است".

 

امری در ادامه گفت:" اولین نکته‌ای که باید بگویم این است که این روزها تیم‌هایی هستند که نسبت به ما بهتر کار می‌کنند و نسبت به ما برتری دارند. ما باید آرامش خودمان را حفظ کنیم و با تلاش و تمرکز ذهنی به ادامه مسابقات بپردازیم. لیورپول، سیتی و تاتنهام که با اختلاف در صدر هستند و بعد هم چلسی و منچستریونایتد را داریم، تیم‌های خیلی بزرگی که از ما جلوتر هستند و شانس‌شان برای کسب سهمیه اروپایی بیشتر است".

 

دیدگاه‌ها