کد خبر : 1590388 | 20 بهمن 1397 ساعت 21:18 | 63.1K بازدید | 0 دیدگاه

خوشبین به قهرمانی هستیم

هشدار راموس به بارسا پس از فتح دربی

رئال مادرید امشب در دربی توانست 3-1 بر اتلتیکو غلبه کرده و به رتبه دوم جدول برسد.

هشدار راموس به بارسا پس از فتح دربی

به گزارش "ورزش سه"، رئال با گل کاسیمیروپیش افتاد ولی گریزمان کار را به تساوی کشاند اما راموس از روی نقطه پنالتی دقایقی پیش از اتمام نیمه اول، برتری را بار دیگر از آن رئال کرد و گرت بیل با گل دقیقه 74 خود پرونده بازی را به سود رئال بست.

 

 

1380455

 

 

سرخیو راموس، کاپیتان رئال در پایان بازی گفت:« ضرب شست به رقبا؟ هرکسی عقیده خود را دارد. امشب بازی کاملی را انجام دادیم و به هدف مان رسیدیم. به رتبه دوم رسیدیم و فاصله با بارسا را هم به 5 کاهش دادیم. حالا باید منتظر بمانیم. معتقدم پیروزی 1-3 کاملا منصفانه بود.

زمین اتلتیکو همیشه زمین دشوار و خطرناکی است ولی بسیار هوشمندانه بازی کردیم و به سه امتیاز که هدف مان بود دست یافتیم.»

 

پنالتی:« مسئولیت پنالتی ها با من است و گل کردن پنالتی امروز بسیار مهم بود چرا که ما را پیش می انداخت. امیدوارم پنالتی های بسیار بیشتری را برای رئال گل کنم.»

 

لالیگا:« هنوز هیچ چیز مشخص نشده و بازی های زیادی باقی مانده است. شانس قهرمانی برای ما محفوظ است و در لالیگا زنده هستیم. ما قطعا خوشبین به قهرمانی هستیم و امیدوار. تا روز آخر نیز برای این هدف می جنگیم. نه در لالیگا که در کوپا دل ری و نیز لیگ قهرمانان هم امید قهرمانی داریم. قهرمانی لالیگا نشان از توازن در یک تیم دارد و کار را برای بارسلونا دشوار خواهیم کرد.»

 

دیدگاه‌ها