کد خبر : 1590843 | 22 بهمن 1397 ساعت 15:42 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

خلعتبری جلوی نساجی رباطش را داد، داور پنالتی نگرفت!

الیاسی: آقای اصفهانیان! من از شما سوال دارم

رییس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی نسبت به اشتباه داور مسابقه با نساجی مازندران موضع گیری کرد.

الیاسی: آقای اصفهانیان! من از شما سوال دارم

عباس الیاسی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره اتفاقات دیدار تراکتورسازی مقابل نساجی و اعتراض این باشگاه به عملکرد مهدی سیدعلی داور بازی عنوان کرد: متاسفانه یکبار دیگر باشگاه ما از اشتباه داوری ضرر کرد و الان هم دست مان به جایی بند نیست. ما باشگاهی هستیم که با هزینه شخصی آقای زنوزی به عنوان مالک اداره می شود و این درست نیست که با یک اشتباه داور همه زحمات مجموعه از بین برود.


وی ادامه داد: ما نمی گوییم اشتباه عمدی رخ داده است؛ قطعا داوران هم مثل هر انسانی جایز الخطا هستند اما در بازی روز گذشته اشتباه داور مسابقه کاملا مشهود بود. همه افرادی که در استادیوم بودند و همه آنهایی که بازی را از تلویزیون تماشا کردند هم شاهد بودند که خطای واضح روی ساسان انصاری رخ داد. از همه مهم تر اینکه داور اضافه پشت دروازه هم کاملا به صحنه اشراف داشت و خطا را دید اما دخالتی نکرد.


رییس هیات مدیره تراکتورسازی در بخش دیگری از صحبت هایش تاکید کرد: من هرگز نمی‌خواهم اتهامی به هیچ ارگان، داور و یا تیمی بزنم اما دوست داریم قضاوت ها عادلانه باشد. متاسفانه داوران پنالتی و خطا که نمی گیرند هیچ، باعث می شوند سلامتی بازیکنان هم از بین برود. محمدرضا خلعتبری هفته قبل جلوی همین تیم نساجی رباط صلیبی اش را از دست داد و داور خطایی تشخیص نداد. ما خواهان درست شدن این مسائل هستیم.


الیاسی درخواست واضحش از کمیته داوران را اینگونه بیان کرد: ما هرگز نمی خواهیم خدای ناکرده داوری به سودمان بگیرد. فقط خواهان اجرا شدن عدالت در فوتبال هستیم. در بیانیه‌ای که امروز از سوی باشگاه صادر شد نیز این موضوع کاملا مشخص بود. از طریق قانونی هم به دنبال حق خود خواهیم بود اما از این به بعد هم می خواهیم به وضع داوری ها سر و سامان داده شود. متاسفانه اضافه شدن داور پشت دروازه هم انگار کمکی به داوران نکرده و امیدوارم فکری اساسی به حال این موضوع شود.


وی افزود: من از آقای اصفهانیان سوال دارم؛ روزی که مجمع فدراسیون به شما برای حضور در هیات رییسه و بعد کمیته داوران رای داد، آیا به این روزها فکر می کردید؟ وقتی شما رای مجمع را دریافت می کنید یعنی انتظار وجود دارد. آقای اصفهانیان همین باشگاه هایی که الان اعتراض دارند، به شما رای دادند و الان واقعا خواهان رسیدگی شما هستیم. پس چه زمانی می خواهید ورود کنید و به این موضوعات خاتمه دهید؟

دیدگاه‌ها