کد خبر : 1591004 | 23 بهمن 1397 ساعت 11:26 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه جنگ بایرن و اسکای به خاطر لواندوفسکی

بعد از انتقاد تند حسن صالح‌حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، از دیتمار هامان به خاطر صحبت‌های او درباره رابرت لواندوفسکی، هامان و شبکه اسکای به برازو واکنش نشان دادند.

ادامه جنگ بایرن و اسکای به خاطر لواندوفسکی

به گزارش "ورزش سه"، انتقاد تند و بی‌سابقه دیتمار هامان، ستاره سابق بایرن مونیخ و کارشناس فعلی شبکه اسکای، از رابرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن، همچنان داغ و خبرساز است و توپخانه‌ دوطرف همچنان به ریختن آتش سنگین روی مواضع طرف مقابل ادامه می‌دهد.

 

حسن صالح‌حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، در پاسخ به صحبت‌های هامان که مدعی شده بود مشکل بایرن در حال حاضر رابرت لواندوفسکی است و این باشگاه باید هر چه زودتر از شر او خلاص شود، به هامان به شدت انتقاد کرد و گفت مشکل شبکه اسکای هم دیتمار هامان است و اسکای باید هر چه سریعتر از شر هامان خلاص شود.

 

1326439

 

اما دیتمار هامان در واکنش به صحبت‌های برازو با شرکت در برنامه‌ای در شبکه اسکای گفت:" اینکه طوری وانمود شود که من علیه لواندوفسکی وارد جنگ شده‌ام اصلا قابل قبول نیست. اگر شما با نظر من مخالف هستید، هیچ اشکالی ندارد. ولی درباره این نظرهای مخالف باید بحث کرد، بحثی که در سطح ما باشد. اما وقتی طرف مقابل سعی می‌کند به دیگران اهانت کند یا آنها را تحقیر کند و شخصیت آنها را هدف قرار دهد، این دیگر قابل قبول نیست".

 

کارفرمای دیتمار هامان، شبکه اسکای، هم در بیانیه‌ای که توسط روزنامه آلمانی بیلد منتشر شده از کارشناس خود دفاع کرده است.

 

1350198

 

در بیانیه شبکه اسکای چنین آمده:" دیتمار هامان سالها است که به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین و مبرزترین کارشناس‌های ورزشی در تلویزیون‌های آلمانی مشهور است و مخاطبین شبکه اسکای هم او را به خاطر صحبت‌های صریح و بدون پرده‌پوشی‌اش دوست دارند. او از ورود به مسائل جنجالی ترسی ندارد و همین باعث شده افکار عمومی برای قضاوت‌های او ارزش زیادی قائل باشد".

 

دیدگاه‌ها