کد خبر : 1591305 | 24 بهمن 1397 ساعت 12:14 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد گسترده از انتخاب زاکه رونی ادامه دارد

بیلسا، سیمئونه و کوزمین گزینه هدایت امارات

نزدیک به دو هفته از بسته شدن پرونده جام هفدهم ملت های آسیا با قهرمانی قطر می گذرد اما انتقادات از انتخاب سرمربی ایتالیایی برای هدایت امارات همچنان ادامه دارد.

بیلسا، سیمئونه و کوزمین گزینه هدایت امارات

به گزارش "ورزش سه"، امارات در دومین میزبانی جام ملت های آسیا امیدوار به تکرار صعود به فینال همچون سال 96 و این بار قهرمانی بود، انتظاری که آلبرتو زاکه رونی و شاگردانش با شکست سنگین برابر قطر در سیاسی ترین نیمه نهایی تاریخ برآورده نکردند تا شاهد قهرمانی عنابی ها برای اولین بار در خاک این کشور باشند.


با گذشت نزدیک به دو هفته از بسته شدن پرونده این جام انتقادات از فدراسیون فوتبال امارات به خاطر انتخاب آلبرتو زاکه رونی برای هدایت تیم ملی همچنان ادامه دارد و هر روز که می گذرد بر شدت این انتقادات افزوده می شود. شب گذشته در یکی از ویژه برنامه های شبکه تلویزیونی دبی، مروان بن غریضه رئیس فدراسیون فوتبال امارات مقابل کارشناسان نشست تا به سئوالات و ابهامات پاسخگو باشد.


یکی از کارشناسان برنامه که خود عضو کمیته فنی فدراسیون نیز بود در بخشی از صحبت های خود خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال امارات پرده از فهرست بلندبالایی برداشت که کمیته فنی به بن غریضه برای انتخاب سرمربی تیم ملی ارائه داده بود اما در نهایت نامی که در این فهرست نبود سرمربیگری امارات را برعهده گرفت.


بنا به ادعای این کارشناس اماراتی در فهرستی که کمیته فنی به فدراسیون ارائه داد گزینه هایی همچون مارسلو بیلسا، دیگو سیمئونه، کوزمین اورالیو و ... حضور داشتند که تاکید هم بر همکاری با سرمربی اروگوئه ای سابق الاهلی بود تا با شناخت کامل از فوتبال امارات بتواند تیمی مناسب را روانه جام کند اما رئیس فدراسیون بی اعتنا به این فهرست ترجیح داد تا آلبرتو زاکه رونی ایتالیایی را سرمربی کند.


به اعتقاد کارشناس منتقد اماراتی حالا با ناکامی در جام ملت های آسیا 2019 با زاکه رونی، رئیس فدراسیون و سایر مسئولان فوتبال این کشور باید پاسخگوی مردم و منتقدان باشند چجون ترجیح دادند به توصیه های کمیته فنی بی اعتنا باشند و روی گزینه ای سرمایه گذاری کنند که هیچ تاثیر مثبتی در فوتبال ملی امارات بعد از نزدیک به دو سال حضور نداشت.

دیدگاه‌ها