کد خبر : 1591422 | 24 بهمن 1397 ساعت 19:58 | 341.8K بازدید | 0 دیدگاه

تاریخ فراموش نخواهد کرد؛

فاجعه ای دیگر برای بدترین فروشنده تاریخ اروپا! (عکس)

نراتزوری یک بار دیگر ستاره ای آینده دار را به راحتی از دست داد تا لیست اشتباهات این تیم تکمیل تر از گذشته شود.

فاجعه ای دیگر برای بدترین فروشنده تاریخ اروپا! (عکس)


به گزارش "ورزش سه"، درخشش خیره کننده زانیولو در لباس رم اگرچه هواداران ایتالیا را در دوران فقر ستاره در فوتبال این کشور به آینده امیدوار ساخته است، اما هواداران اینتر هر روز بیشتر نسبت به گذشته حسرت می خورند که چرا چنین بازیکن مستعدی را به راحتی در تابستان همین امسال از دست دادند.

 

1381764

 

1381755

 

زانیولو در تابستان امسال به عنوان بخشی از قرارداد راجا ناینگولان و با تنها مبلغ 7 میلیون یورو در ازای خریدی تا اینجا ناکارآمد برای اینتر راهی رم شد و در ماه های اخیر تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان سری آ شده است.

 

البته زانیولو اولین فروش اشتباه مدیران اینتر در دو دهه اخیر نبوده است. ستاره هایی چون روبرتو کارلوس، آندره پیرلو، دنیس برگکمپ، فیلیپ کوتینیو، لئوناردو بونوچی و فابیو کاوانارو، بخشی از بازیکنانی بودند که در اینتر طی سالهای اخیر به راحتی و با مبالغ کم فروخته و طی سالهای بعد تبدیل به ستاره های بزرگی در تیم های خود شده اند.

 

بازیکنانی که حتی شاید بسیاری نمی دانند برخی از آنها روزگاری بازیکن نراتزوی بوده اند و این باشگاه به راحتی آنها را از دست داده است.

 

1381756

 

روبرتو کارلوس برزیلی بعد از فقط یک فصل بازی برای اینتر در سال 1996 به رئال مادرید پیوست و به یکی از بهترین مدافعان چپ تاریخ فوتبال تبدیل شد.

 

1381758

 

کلارنس سیدورف، هافبک خلاق هلندی در اینتر روزهای درخشانی داشت اما در ادامه از این تیم جدا شد و به یکی از بهترین بازیکنان نسل طلایی میلان دهه اول هزاره جدید تبدیل گشت.

 

1381759

 

لئوناردو بونوچی فوتبال خود را در اینتر آغاز کرد اما مدیران باهوش یوونتوس وی را جذب کرده و یکی از بهترین مدافعان سالهای اخیر اروپا را از آن خود کردند.

 

1381760

 

دنیس برگکمپ هلندی طی 2 فصل بازی در ترکیب اینتر نمایش خوبی نداشت و تنها 11 گل برای نراتزوری به ثمر رساند اما با انتقال به آرسنال، تبدیل به یکی از بزرگ ترین ستاره های تاریخ لیگ برتر شد.

 

1381762

 

آندره پیرلو در اینتر کمتر به بازی گرفته شد اما کارلو آنچلوتی وی را راهی میلان کرده و پیرلو آنجا تبدیل به بازیکنی بزرگ شد. در ادامه پیرلو یکی از ستاره های بازگشت بزرگ یوونتوس به جمع مدعیان بود و به یکی از بزرگان تاریخ فوتبال ایتالیا بدل گشت.

 

1381763

 

بعد از دو فصل ناکام در لباس اینتر، فابیو کاناوارو در سال 2004 راهی یوونتوس شد و در ادامه و با درخشش در لباس تیم ملی ایتالیا، بهترین بازیکن جهان در سال 2006 لقب گرفت.

 

1381761

 

فیلیپ کوتینیو در اینتر شروع خوبی داشت و بسیاری او را بازیکنی آینده دار تصور می کردند  اما در ادامه به اسپانیول قرض داده شد و در سال 2013 به طور دائمی از اینتر به لیورپول پیوست تا اینکه یک سال قبل به عنوان سومین بازیکن گرانقیمت تاریخ فوتبال راهی بارسلونا شد.

دیدگاه‌ها